Gå til innhold

småredd av å ikke vite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til rutine sjekk hos legen i dag.målte blodtrykket mitt tre ganger,men det var vist høyt,undertrykket...så måtte ligge der litt for så å ta å måle igjen,men undertrykket var fortsatt høyt...så i morgen tidlig må jeg tilbake for å sjekke igjen....var på grensen å få sv.forgiftning med min første,så derfor de kanskje er så påpasselig,men blir litt småredd av å ikke vite hva som skjer...hvis undertrykket er høyt i morgen også,hva gjør de da? må vist også på ul å se hvordan ungen ligger,da hun ikke klarte å kjenne om hodet hadde festet seg...er 36 uker på vei...har i tre dager gått med vonde kynnere,som ikke vil gi seg...wææææ.er så fælt å ikke vite hva som skjer....men men...får nå oppfølging,å får forhåpentligvis vite litt mer i morgen om hva som skjer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åssen er det med ødem i kroppen og urinen din? mye proteiner??

Skrevet

ødem er 1-2 og urinprøva viste L+2,sier ikke meg så mye :P

Skrevet

da er det desverre svangerskaps forgifning,, ikke ekstremt mye, men noe..

Skrevet

hmmm...oki...men tror du jeg må sette i gang fødselen da eller?eller blir jeg bare jevnlig kontrollert? er så ekkelt å gå å gruble :) men får vel vite mer av legen i morgen også...tuuusen takk for svar forresten :D

Skrevet

L+2 ift urin er vel leukocytter? Det har ingenting med sv.skapsforgiftning å gjøre. Leukocytter kan tyde på blod i urin eller forurensing fra utflod etc.. Proteiner i urinen derimot kan tyde på sv.skapsforgiftning og gjerne da sammen med ødemer.

Jeg syns ikke du skal tro det verste ennå, men heller vente til du får ordentlige svar fra legen din. Jeg stiller meg tvilsom til at han ville ha sendt deg hjem dersom det var åpenlyst at du hadde svangerskapsforgiftning.

Lykke til iallefall :)

Skrevet

L+2 ift urin er jo leukocytter? Det har ingenting med sv.skapsforgiftning å gjøre. Leukocytter kan tyde på blod i urin eller forurensing fra utflod etc.. Proteiner i urinen derimot kan tyde på sv.skapsforgiftning og gjerne da sammen med ødemer.

Jeg syns ikke du skal tro det verste ennå, men heller vente til du får ordentlige svar fra legen din. Jeg stiller meg tvilsom til at han ville ha sendt deg hjem dersom det var åpenlyst at du hadde svangerskapsforgiftning.

Lykke til iallefall :)

Skrevet

oki :) d var godt å høre:) ja legen ville nok ikke sendt meg hjem i dag hvis d hadde vært fullstendig "krise"...blir spennende å høre i morgen om hvordan ting ligger an :) tuuusen takk :D

Skrevet

det gikk litt fort i svingene her når jeg las ser jeg.. L står jo selvfølgelig ikke for proteiner ;)

Skrevet

ser det gikk litt fort i svingene med lesingen.. L står jo selvfølgelig ikke for proteiner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...