Gå til innhold

hva er det værste du ser hos andre når du er på besøk(ang rydding og vasking)??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det værste er når oppvaskkummen er full av kasteroller og anna oppvask, og såklart evnt mugg. Ellers er det utrivelig hvis doen er møkkete. Andre ting legger jeg ikke stor merke til, ser jo såklart hvis det er hybelkaniner på str med elger, og det er jo litt spesielt , om ikke anna ;)

Det som er værst å komme uventet på besøk og huset er strøkent!! arg.... (mest pga at hos meg er det ikke strøkent ved uventet besøk)

men når det er skittent så er jo bad/kjøkken det som er eklest om er uvasket.. rot er greit nok, men skitne hus er ekkelt å være i.

Skulle låne hus i danmark en sommer sammen med mine små barn.. og der var det såååå skittent.. de som hadde vært der før oss hadde ikke vasket opp.. =( og det var 4 uker siden de dro.. kan tenke den lukta... =(

ekkelt ekkelt ekkelt,,,,

Annonse

jeg har en tendens til å legge merke til kopptuene.. hehe.. om de er skittne og ligger sammenkrøllet i vasken og det lukter av dem så synes jeg det er ekkelt da det er denne som blir brukt til å vaske over bord og benker :P ellers synes jeg det værste er om jeg kommer til folk som håndvasker kopper, og bestikk og glass som er håndvasket. hva om de ikke vasker dem godt nok liksom :P

er ikke den flinkeste til å ha det ryddig og rent jeg heller, men kjøkkenet og badet prøver jeg å holde ryddig og nogen lunde rent!

Alt egentlig! Særlig hvis det er møkkete! Rot er jo ikke så farlig med, men når det er møkkete blir jeg skikkelig kvalm! Hos svigerforeldrene mine er det alltid møkkete når vi kommer dit, selv når vi er invitert til middager osv.. Kjenner jeg blir helt kvalm av å være der! Snakker ikke om noen flekker på gulvene heller, møkkete bestikk og tallerkner. På duken på spisebordet kan det ligge matrester fra gammelt av osv. Er en ekkel lukt der også. Syns det skal lukte rent i et hus! Nå skal det sies at forholdet til svigerforeldrene mine ikke er verdens beste...

Jeg vasker hjemme hos folk, og ser tydelig at standarden er HELT ulik hos de enkelte. Kan ikke helt si hva jeg skulle bli sjokkert over, men legger merke til det meste om jeg besøker folk(siden det er jobben min ;)).

Her hos meg er det litt som med skomakeren.... Hans unger har vel de verste skoene.... hahahahaha ;)

Jeg er selv veldig nøye og mistrives med besøk hvis jeg føler det ikke er rent og ryddig nok hos meg. Hos andre derimot, bryr jeg meg ikke like mye.

Jeg legger vel bare merke til at det er skittent og rotete der hvis det virkelig er skittent og rotete... Altså grisete bord, veldig lortete, støvete og flyter rundt med rot. Spesielt masse glass, kopper, tallerkner i stua osv. Ellers synes jeg det er utrivelig med veldig skittent bad. Men litt støv tåler jeg. Kjøkkenet tenker jeg ikke så mye på om jeg ikke skal spise der. Da er det fint at det er litt ryddig og rent og ikke masse skitne tallerkner og bestikk og slik liggende rundt omkring. Også synes jeg det er ubehagelig hvis jeg merker at vaksekluten skulle vært slengt i skittentøyen for lengst. Den skal skiftes mer eller mindre hver dag og skylles godt med kaldt vann og vris opp etter bruk! Er så ekkelt når folk tørker over benker og vasken og tørker opp melk og matrester og så henger den varm, skitne, klissvåte kluten på plass :S

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...