Gå til innhold

Noen som bruker beinlengde 36 og som har funnet seg en turbukse som faktisk er lang nok i beina??

Anbefalte innlegg

Da vil jeg gjerne vite merke og størrelse!:)

Jeg var i byen i dag og prøvde alle mulige slags bukser... Mammut, Bergans, McKinley, Norheim osv.. Og ingen var lange nok! Prøvde faktisk herrebukser også, men de såg jo helt forferdelig ut på...

Fortsetter under...

Luksusproblem for en dverg som meg.. Men: Fjällreven selger jo med rålengde, slik at alle må legges opp. Jeg er 32 i beina og fikk klippe bort halve buksen. Verdt et forsøk, de er supre:)

Dette er jo noe av det vanskeligste å finne, blir like oppgitt hver gang, jeg. Men nå og da snubler jeg over noen ekstra lange, og da slår jeg til uansett pris :)

Noen andre nevnte Fjällreven bukser, det stemmer de har rålengde men ofte har butikkene bare herremodell med rålengde. Men verdt å sjekke ut.

Ellers har jeg turbukse fra Helly Hansen som er kjempelang i beina. Det er damemodell og grusomt høy i livet, men beinlengda er altså helt himmelsk :)

Bergans har jo bukser med forskjellige lengder.

Jeg har normal lengde, og bruker 31"/34" i dongeribukser.

Visste ikke om dette før jeg fikk hjelp av en super dame på Axel Brun i Trondheim!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...