<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 trodde jeg var tilbake til normal syklus etter sa,men synes tr var litt rar. Varte i nesten 2uker, så tenkte kanskje at kroppen slet litt med å komme igang. Nå skal jeg,etter el kalkulatoren hatt el mellom den 24-27. I dag har jeg fått litt brunaktig utflod,men det var det. Så når jeg tørker meg nå så synes jeg det kommer litt mer. Nesten som litt gammelt blod, huff jeg veit ikke. Men det er ikke mye altså.. noen som har opplevd dette??
Metti er håpefull Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Jeg kan bare si hva jeg har opplevd.. Hadde Ma den 3 mai og hadde mensen i 2 uker før det var opphold fire dager. Fikk el og spottet brunt helt til i dag når mensen kom for fullt igjen. Så kan være at hormonene er litt i ulage etter sa
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2011 tusen takk for svar da får jeg håpe det er det det er synes det er så kjedelig når kroppen skal tulle sann :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå