Gå til innhold

strekkmerker = skrekkmerker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg i min 31 uke, og har fått strekkmerker, litt utsiden av lårene og rumpa, men mest på innsiden av lårene av alle steder. hurra!!! Når lille gutt kommer så kommer jeg sikkert ikke til å bry meg så mye om dette her, men nå så synes jeg dette er ubehagelig.

Det er jo i grunn ikke så rart, jeg gikk fra å trene 5 ganger i uka til å gå kanskje to turer i uka. jeg spilte fotball så har alltid hatt "stramme" og veltrente lår og rumpe. noe dem ikke er lenger, så jeg burde vel sett det komme. Nå har jeg heldigvis ikke fått noe på mage enda, så en får se på det positive!!

Er det sånn at merkene blir litt mindre synlige når en har fødet og kommer seg i aktivitet igjen, eller er dette bare noe som blir sagt for å trøste? det er jo så verdt å få det, når jeg vet hva jeg har i vente og årsaken til at jeg har fått det. men pent, nei det er det ikke!!

Er det sånn at dem bare blir støtte de siste ukene også? sånn at jeg kan ende opp med å ha strekkmerker ned til kneet, for å sette det litt på spissen?

uansett, jeg begynner virkelig å glede meg til å se lille gutten nå<3 10 uker igjen i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strekkmerker kan ikke forebygges eller fjernes med kremer, det sier hudleger. Men de blekner mye med tiden! :) Og du glemmer fort at de er der, så jeg ville ikke brydd meg så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...