Gå til innhold

Noen flere som har vondt i hendene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andregangs, 35 uker, og husker ikke dette fra sist gang. Har en god del vann i kroppen, og det kan jo være det som gjør det. Saken er at jeg har vondt i leddene i fingrene. Vondt å knytte hendene, men også vondt å strekke helt ut. Klarer ikke helt beskrive det, men det er veldig merkelig. Vondt når jeg klemmer på hendene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo si også at jeg ikke er nummen og følelsesløs, og tror derfor ikke det er karpaltunnelsyndrom. .

Skrevet

Ja, er akkurat sånn jeg har det! Vondt å knytte de sammen og strekke de ut.. Og det er liksom i innerste ledd føre fingrene starter.

Skrevet

Jeg er også 2. gangs og 35 uker! :)

De siste 2-3 dagene nå har jeg hatt litt vondt i hendene ja. Og de er litt stive. Nå som jeg kjenner det, husker jeg nok at det var litt sånn mot slutten sist også. Mulig jeg er bittelitt hoven også, men ikke mye.

Men usch, i går morrest kom den förste leggkrampen her!

Fader så ondt det gjör!!! I natt fikk jeg ikke sove fordi jeg lå og var så redd for en krampe om jeg strakk og snudde for mye på meg...

Det husker jeg også fra sist. Og det prikker hele tiden i föttene og beina... Vil ikke vaäre gravid mer!!!!!

Skrevet

Ja jeg har også vondt i hendene. Eller ikke vondt sånn hele tiden, men vondt å knytte neven, og jeg kjenner det også liksom i det innerste leddet. MEN det største problemet er under føttene. Jeg går som ei krykke når jeg skal ned på badet om morgenen fordi det er så ømt og vondt under føttene. Regner med dette er vann? Jeg vet liksom ikke hvor mye vann som er mye, men ser jo at jeg har litt i hender og føtter og regner med det er derfor det er vondt. Forlovelsesringen var litt for stor, men nå er det bare såvidt jeg får den av. På ødem har jm skrevet 0-1. For jeg har sagt at jeg bare har litt vann, men er jo litt skummelt i og med at jeg kun har levert EN urinprøve dette svangerskapet, men når blodtrykket er fint så skal vel alt være greit, men kanskje greit å levere en ny på fredag

Skrevet

jeg har det også sånn. begynte for noen uker siden med at jeg fikk vann i føttene. men dette varierer veldig etter temperaturen ute osv.

Hver morgen når jeg våkner er det som om hendene står i en gips avstøpning, for ikke til å bøye fingrene sammen... jordmor ville henvise til nevroklinikk sist jeg var der, men siden det mest sannsynlig vil forsvinne når lillegull har kommet, så skal jeg holde ut smerten:)

hjelper å massere fingrene der det er stivest;)

Skrevet

"Godt" å høre at jeg ikke er alene om dette. Har også vondt under føttene, ja. Og verst er det når jeg har vært i ro en stund. Har jo min nattlige tur for å tisse, og da er det grusomt å komme seg ut av senga og trå på gulvet. Godt det snart er over :)

Skrevet

Dette er vann jenter:-) Har det samme, og fikk sjekket det hos jordmor. Det skal ikke mye vann i kroppen til før det blir vanskelig å knyte hendene og åpne dem, men det er helt ufarlig. Samme med føttene.

Veldig ubehagelig men en del av opplegget er jeg redd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...