Julle Bullen Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hei Hei, Hvor mye er det "vanlig" å blø ved en festeblødning? Har hatt mye tull med syklusen min, men hadde TR 8.mai sist. Etter kalkulatorens beregninger skulle jeg ha EL en gang mellom 27-29.mai. I natt rundt kl 24 bråvåknet jeg og måtte på do. da så jeg at jeg hadde pittelitt rødt i trusa. Ingenting på papiret og har ikke vært noe siden. Nå begynner jeg å bli litt nysgjerrig på hva dette egentlig var :-) Noen som har noen spekulasjoner?
Apple80 Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 jeg har opplevd omtrent det samme denne pp. Har aldri opplevd festeblødning før og måtte lese meg opp på dette nå. Men det er visst som alle andre symptomer: det KAN bety at man er gravid og det KAN bety ingenting. Jeg skal ta en test i morra, selv om det virker som tr er på vei.. lykke til hvertfall!
Julle Bullen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2011 hmm, spennende :-) når har du IKM? jeg har ikke før til neste helg, det er jo nesten 2 uker til. vet ikke om det er noen vits å teste noe enda. Tok en EL test i dag som så positiv ut. Sambo er på jobb i Sverige i dag, så kanskje vi går glipp av hele greia. Lykke til med test i morra, krysser fingrene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå