Gå til innhold

Har nettopp fullført mitt første hageoppdrag, og kunden er superfornøyd :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen utdannelse i det jeg jobber med :) Det er bare hobby, som jeg håper å lage levebrød av :) Skulle vel ønske jeg valgte gartner eller noe i sin tid... :)

Jeg har jobbet opp en hage fra ingenting helt alene før, så jeg er jo ikke uten erfaring. Og jeg tilegner meg lett kunnskap om det som interesserer meg :)

Det var bare så gøy å høre at de ble så fornøyde :)

HI

Annonse

Et lite tips som kan hjelpe deg på vei, start en hageblogg, der du legger ut før og etter bilder fra hager du ordner opp i . Det kan hjelpe deg til å skaffe kunder.

Lykke til

så moro! Hvor henter du inspirasjon? Har så lyst til å gjøre noe med min egen hage, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det... Her er bare plen og en og annen busk, og jeg ønsker meg litt flere "rom" om du skjønner.... Finnes det blogger eller nettsider tro?

Ja visst har du ikke fått med deg alle kakebloggene, cupcakebloggene, strikkebloggene, heklebloggene osv osv.

De blogger om det de lager, legger ut bilder av prosessen, og tar i mot bestillinger.

For å nevne en som gjør det veldig bra er villaperlesukker :)

Annonse

Jeg henter inspirasjon fra kunde, omgivelser og meg selv :) Ser lite på naturprogrammer og blader.

Jeg er vel heldig og har den evnen at jeg kan se resultatet før jeg har gjort ting. Jeg vet hva jeg tenker passer, og det passer. Og dette har jeg på alle områder, ikke bare hage :)

Be om hjelp fra noen med pen hage. Det er vel mitt beste råd. Vit at det krever arbeid, for det gjør seg ikke selv. Trenger ikke koste mye i penger, men det koster i krefter(god trening ;)).

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...