Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Sitter her med vår nydelige IVF-gutt på 5 mnd! Og er klar for søskenforsøk etter sommeren! Har en gutt på 9 år fra et tidligere forhold, og min deilige baby som ble født i januar.

Vi har et stort ønske om å få to "tette", og vet jo at det kan ta tid å komme inn til behandling, og at det deretter kan ta mange forsøk og lang tid før en forhåpentligvis lykkes igjen!

Når søkte dere om søskenforsøk, hvor lang tid tok det før dere var igang?

Vi hører til Porsgrunn, og har ingen egg på frys, så må gjennom hele pakken!

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gratulerer med lille gutten!

Vi søkte om søskenforsøk da frøkna var 9 mnd. Kom ikke igang før 5 mnd senere, da fryseforsøk. Tok litt tid pga blodprøver også kom jo ferien i mellom.Ble ikke noe av de 6 eggene vi hadde på frys, men etter litt over 1 år ble jeg gravid ved første ivf:-)

Så det tok litt tid, men nå er det "bare" 2 mnd til lillebror/søster kommer.

Lykke til med søskenprosjektet!

Skrevet

Hei, jeg har ei "hjemmelaga" jente som snart fyller 10 år og ei ivf jente på 4,5 mnd. Samme pappan til begge snuppene. Vi er igang med fryseforsøk allerede nå. Vi var så heldig å få to egg på frys og håper et av disse tåler opptining og kan settes inn på mandag:)

Vi har bestemt oss for å prøve fryseforsøk nå og vente til neste år med nytt forsøk. Jeg kjenner jeg er lite motivert for nedregulering og sprøyter ennå. Dersom fryseforsøket går i vasken så prøver vi naturmetoden fram til neste vår. Jeg har også lyst på to tette denne gangen så vi kan ikke vente for lenge med neste runde heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...