Gå til innhold

HORMONELLA er herved født....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til å være helt utslått uten grunn sitter jeg nå og griner til DENNE videoen...

Sånn kan det gå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :)

Kjenner meg igjen, i dag har jeg vært så trøtt og nedfor, og irriterer meg over den minste ting,. For eksempel ved middagen, når sambo tygget maten litt for hardt, og det at han var i litt for godt humør idag, haha...

Hadde en liten periode i dag hvor tårene bare rant, uten noen spesiell grunn..

Nå er jeg i litt bedre humør, men kjenner at det kan bli slitsomt med en hel måned (og kanskje litt til) med dette...

Skrevet

I forrige svangerskap begynte jeg å grine da jeg så på Grandiosa-reklamen....den der en lastebil stopper og alle synger på et jorde osv....Ble liksom litt rørt...helt irrasjonelt, akkurat som graviditetshormonene... =)

Skrevet

I følge mannen min stiger visst hormonnivået hele tiden gjennom svangerkapet, så man er nok rimelig loka på slutten... :))

Passer bra med hvordan jeg føler meg iallefall. Herregud. Det jeg gleder meg mest til nå mot slutten er å bli kvitt barselhormonene så livet kan bli normalt igjen. Ser IKKE frem til barseltårene, jeg var MAKS rammet sist:) Herregud. Begynner å grine av å tenke på det faktisk. Nice....

ha ha ha!

Her kommer en link som hjelper:

http://www.youtube.com/watch?v=i8mz9uOvFQA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...