Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket lammeskinn bør jeg kjøpe? Ønsker å bruke lammeskinn til den lille, men hvilket er best? Sjekket ut noen i Sverige i helga, men stinket jo kjemikalier og det vil jeg ikke ha. Kostet 299,- og det er kanskje derfor..

Hva anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper kun skinn fra Nøstebarn. De er ubehandlet og korthårede. Både eldste og mellomste har, og de har begge brukt de 365dager i året siden fødsel. Største er over 5år gammel :) Vår erfaring er at de regulerer temperaturen perfekt, om man tenker på hva man har på barnet ellers.

Kjøpte et "billig" et fra Kaiser, og ser at det ikke er like godt. Men det er vår erfaring.

Lillemor i magen skal iallefall få sitt eget fra Nøstebarn.

Skrevet

Samme her. Har kjøpt Nøstebarn skinn til å ha i seng/vugge. Kjøpte heller et billig et fra BabyDan til å ha i vognen.

Skrevet

Jeg har også kjøpt Nøstebarn sitt lammeskinn..

Fikk det anbefalt av mine svigerinner som er strålende fornøyd med skinnene som de har brukt til alle barna :-)

Har fått det hjem også, det ser veldig bra ut!! :o)

Skrevet

noen som vet prisen på nøstebarn sitt? kommer ikke inn på siden deres... hr lyst på lammeskinnsposen deres også jeg:) hehe

Skrevet

Det koster fra 600 til 900 kroner, avhengig av størrelsen. De går fra Small til XL. Biteringen har også noen veldig gode, men de er ikke klippet. De koster kr 590,- Jeg har begge deler og er fornøyd med begge, tror ikke jeg vil påstå at det ene er bedre enn det andre.

Skrevet

Jeg kjøpte på barnas hus sist. Men det er ikke så stort.. Korthåret.Hender de har tilbud

Får jo "saueskinn" mange steder, men er fake og kan sikkert fremkalle utslett og allergi.

Skrevet

Vi har det største fra Nøstebarn. Virket fryktelig stort da vi fikk det, men bretta det bare i to i vogna, og nå 21 måneder senere sover hun fortsatt på skinnet hver natt :)

Skrevet

Lukter skinnene fra Nøstebarn veldig sau??

Skrevet

Det fra lilleprinsen lukter iallefall sau!! Tenkte først at jeg bare skulle lufte det lenge, men lukta går ikke bort så må nok til vask ja.

Skrevet

Tante lager kjempe fine skinn av svart fjellsau, og jeg er heldig og får ett av henne:-)

Skrevet

Jeg har ikke vært glad i skinnet fra nøstebarn. Det er litt for tykt etter min smak, og det lukter sau! Det lukter veldig syns jeg. Når babyen ligger på og det blir varmt blir lukten enda sterkere. Babyen luktet også sau. Når jeg har vært på besøk hos venninner som bruker nøstebarnskinn kjenner jeg lukten i rommet skinnet er.

Skal jeg ha skinn til nestemann skal jeg kjøpe det de har på barnashus. Det er tynnere og er en smule behandlet slik at det er mulig å bruke det uten å føle at en er i sauehuset.

Skrevet

De som er fulle i lanolin kan forresten også fremkalle allergi og gi utslett. Er greit å være klar over at ikke alle tåler det.

Skrevet

Vi kjøpte på Barnas Hus til vår første, har brukt det så og si hver dag i to år, er superfornøyde, eneste vedlikehold har vært risting og lufting. Har nettopp kjøpt samme til nr 2 som snart kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...