erm Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Uff blir nesten nervøs og redd- trenger svar.... jeg tok graviditetstest for en uke siden som var positiv :-) i morrest tok jeg en CB ukeindikator test bare for å se hvor langt jeg kan være på vei- der sto det 1-2 uker (altså 3-4 uker på vei)???? men det kan jo ikke stemme- ut fra mine beregninger med en syklus på 32 så skal jeg være 6 uker på vei??? blir redd for at HCG nivået er lavt og at det er noe galt??? (har mista en gang tidligere)...
ღMaritpusenღ Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Men som det står på testen så varierer hcg-nivået fra kvinne til kvinne, noe som kan gi misvisende resultater. Så kanskje produserer du lite hcg sånn at testen ikke tror du er så langt på vei som du faktisk er?
Spireline Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Ikke for å gjøre deg engstelig, men jeg hadde kanskje sjekket det hos legen. Kjenner til den med 1-2 uker. Jeg prøvde en sånn med ukeindikator flere ganger, og da viste den 1- 2 flere uker på rad. Jeg hadde da en SA. Nå kan det jo som nevnt her bare være ditt hcg nivå som ikke er så høyt, men det er jo ingen grunn til å gå rundt og være engstelig vel? Lykke til!
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Hei titter inn fra 3. tri., jobber på lab og disse testene er ikke nøyaktige. Kun blodprøve som er det, og da er det stigningen etter 2 døgn som er viktig. Spar heller penga sier jeg bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå