Gå til innhold

Premie til lotteri i barnehagen. Trenger tips.

Anbefalte innlegg

Vi skal ha med en premie til lotteri i barnehagen. Jeg har ikke vært med på dette tidligere, usikker på hva jeg skal ta med. Trenger noen tips! (Det er ikke gitt noen retningslinjer på pris, og det er vel ikke så veldig nøye hva det koster heller).

Fortsetter under...

Jeg også lurer på dette. Foreløpig har jeg bestemt meg for å ta med noe jeg hadde likt selv, så det blir et gavekort på H&M for ca200kr. Alle kan vel handle noe de trenger til ungene der..

men hvis det er slik at man skal ha en ting blir det verre... leker er uaktuelt da barn ofte har for mye bra før av;-) Og da er det jo vanskelig å kjøpe klær når man ikke vet hvem som får det...

så jeg tar også gjerne imot forslag!!

Det var jo kjempelurt! Tror jeg gjør det samme, om ingen kommer med bedre forslag. Tusen takk!

Jeg var inne på tanken på en fin termos eller matboks eller noe i den duren, men det er noe de fleste kanskje har. Konfekt og vin og sånn passer seg kanskje ikke like bra i barnehagen?:)

Da vi har lotteri i barnehagen er det mye forskjellig.

Termos eller matboks er jo kjempefine ting da!

Ellers har folk med alt mulig. Godteri, leker og type hobbyting er jo populært. malesett, tegnesaker/fargestifter, ball, fresbee / andre type spill/aktivitet, hårspenner/strikker.... bare fantasien setter begrensninger. Noe er spes til gutter og andre ting til jenter, men er vel best å ha noe som passer begge kjønn!

Kaktus: Du tar en (norsk) agurk, en blomsterpotte .Pynter blomsterpotta med alminiumfolie, om den ikke er "pen." Så har du folie rundt nedeste del av agurken, og i potta, sånn den står stødig.

Så begynner moroa, .du fester masse godteri, seigemenn etc, (helst med papir på) til agurken med "tannpirkere!" Fest det ganske tett, og pga av tannpirkerene ser det ut som en kaktus...

Kan feste blank folie/plast rundt, og lage fin sløyfe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...