Cornetta Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 - har tre stavelser - ikke inneholder -aug, -un, -rd, -ren, -rt-, -rs-, -rn-, -au-, -sl-, -gn- ( - ikke er topp 40 - ikke så mange heter totalt (og som både jeg og mannen liker... ;-))
Vipsenmamma Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Ingeborg Susanne Margrete Pernille Synnøve Charlotte Johannes Kristoffer
♥ Herligheten ♥ Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 - Isabell / Isobel - Matilde - Charlotte - Livia - Erika - Olea - Tomine - Annika - Regine - Rosita - Andrine - Caspian / Kaspian - Joakim - Nikolas - Arian - Benjamin
Cornetta Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2011 Mange gode forslag her! Ser forresten at jeg burde nevnt -rl- også.
Baby<3 Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 mulig dette ikke stemmer med "kravene" dine men her er noen forslag: Aminda Olea Tilia Ariel Beatrice Katalin Arina Cilia Celia Nikita Dorian Natanel Millian Samuel Diderik
Giss Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Anora Annika Adine Amina Regitze Ulrikke Fedora Lenore Simone Linette Anette Adele Torlene Selina Oline Sørine Severin Julian Julius Hermandus Tonius Timothy Valdemar Kaspian Absalon Florian Samuel Fabian Hadrian Gideon Valentin Er ikke sikker på om jeg treffer det viktigste kriterie her. Håper vi får høre hva dere velger til slutt.
Cornetta Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2011 Valdemar står øverst på lista fra før :-) Så langt har disse kommet med i vurderingen: Kaspian Regine Selina Isabell Kristoffer Benjamin Joakim De tre siste er egentlig litt for vanlige, men liker dem. Mannen liker ikke -us tilslutt.
Cornetta Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2011 Og Matilde/Mathilde! Men det er jo også endel brukt. Glemt å si at vi egentlig liker f.eks Johannes, Elias og Synnøve, men de utgår pga brukt i familien. Ingeborg er også fint, men vi liker Ingebjørg hakket bedre.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Dere mangler i alle fall Eivind på guttelista! ;-) Synne? Vilde? Trond? Knut?
Cornetta Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2011 Hehe, har mange flere navn på lista, men det var disse jeg/vi likte av forslagene :-) Eivind syns jeg er veldig fint, men blir alt for likt min brors navn. Synne er for likt mitt. Vi har Alvilde/Alvilda på lista. Flere fine forslag, men de "mangler" en stavelse eller to etter kriteriene ;-) (Vi vurderer også kortere navn, men ønsket flere forslag til navn med tre stavelser.)
Mine2Små Skrevet 2. juni 2011 #12 Skrevet 2. juni 2011 Jentenavn: Andrine Agathe Amanda Birgitte Beate Carina Danielle Erika Elfrida Emily Fiona Gurine Irene Iselin Margrethe Monica Nadia Oline Tomine Guttenavn: Abraham Adrian Christoffer Johannes Marius Nicholas Oliver Samuel Severin
Versailles Skrevet 4. juni 2011 #14 Skrevet 4. juni 2011 Trevion Benjamin Acotas Elliot Thaddeus Evander Cassius Tejano Simeon Hermine Lucia Elsebeth Aminta Emerald Evelynn Fiona Livana Annabel Adita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå