Gå til innhold

Noen fra Tønsberg/Horten her inne som kunne tenke seg å chatte?

Anbefalte innlegg

Heihei!:)

Hadde vært hyggelig å snakke/bli kjent med noen fra Tønsberg eller Horten her inne:) flyttet ned hit i august i fjor med typen på grunn av skole.. har enda ikkje blitt kjent med noen her, og kan til tider være veldig ensomt=/ så hadde vært kjekt å bli kjent med noen som bor i nærområdet og om dere har barn eller er gravide så hadde dt vært kjempe:) har selv en gutt på 3 år og en liten gutt til på vei som ventes i september. hadde vært koselig om noen ville chatte:) kan gjerne ta kontakt på innboksen!

Fortsetter under...

Hei:)

så koselig da.. vet du hva du får? blir stas med en liten bebis:)) jobber du eller studerer du?

eg gleder meg masse til andre mann kommer om noen mnd:D

sønnen min som fyller 3 om en mnd går rundt og gleder seg masse hehe,

og skryter til alle at han skal få en lillebror osv, skikkelig koselig.

han har til og med begynt å små mobbe meg litt til tider, og kommer bort til meg og sier " mamma du har stor mage" hehe.. og når eg spør han om hvorfor eg har dt så sier han " du har baby inni der" hehe:) de er så herlig de små..

Hei, hei.. Er det Horten du bor i? Eller Tønsberg? Vi bor utpå Nøtterøy, og jeg går på Bakkenteigen.

Er 28 år gammel og har en datter på 7 år, sønn på 3 år + en gutt i magen med termin 29. september. =)

Annonse

bor vel mer midt mellom Horten og Tønsberg, bor på borre:) så horten blir vel nærmest.. Å, Bakkenteigen ja:) så kjekt..

29 september altså, eg har termin 24 september hihi:) så artig..

Å, så kjekt då:) kjekt å snakke med andre som er i samme båt:)

kjenner jo heller ingen her, så er koselig å bli kjent med andre som også bor her:) flyttet ned hit siden typen skulle begynne på skole her, noe eg også hadde planer om etterhvert. men etter vi hadde bodd her i ett halvt år så ble eg gravid, og ting stoppet litt opp.. så de planene eg hadde blir no utsatt en stund. men dt går vel greit tenker eg:) så syns dt er litt vanskelig å bli kjent men noen når eg ikkje jobber eller går på skole=/ er hjemme med sønnen min som ikkje har fått bhg plass enda.. så kan ofte være litt ensomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...