BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Foeler meg totalt utmatta i det siste. Null energi! Orker ingenting og blir sliten med en gang, og er troett hele tida! -Hvordan i alle dager skal jeg da kunne ha krefter til foedselen?!! Den starter jo naa naar som helst!
NostraStoria Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Du må bare lytte til kroppen og hvile oftere, vanlig å være sliten nå på slutten....du kommer til å greie fødselen fint!
kokosyklus Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Det klarer du fint:) Man er så sliten på slutten, men det blir borte når adrenalinet begynner å pumpe rundt under fødselen:) Selv er jeg rimelig sliten selv og forsov meg nettopp. Paien er GODT stekt...Nå sakl jeg liksom gå til barnehagen, men aner ikke hvor jeg skal finne krefter til det...Det er tungt å være så trøtt og sliten hele tdien. Håper vi føder snart, alle sammen!
Billie Jean Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg hadde en trøtt-sliten-energiløs periode i forrige uke. Følte meg helt kraftløs! Dette kom sannsynligvis som en følge av at jeg hadde holdt for høyt tempo i tillegg til at jeg hadde spist myyyyyyyye kake i forbindelse med konfirmasjoner. Dårlig kosthold altså Prøv å spise sunt, bevege deg det du orker i friluft inntil fødselen. Du finner krefter til fødselen, det er jeg sikker på Vi må ikke undervurdere urkraften vår vet du;) Good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå