Gå til innhold

Falsk positiv graviditetstest ved bruk av Synarela i 9 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an? Påvirker de hormonene i den til det? Tror vel ikke helt at det er mulig at jeg er gravid, men testen sier så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synarela gir ikke positive gtester, gratulerer!

Skrevet

Du er nok gravid :)

Har ikke hørt at synarela kan påvirke graviditetstesten!

:)

Skrevet

Gratulerer, du er gravid!

Synarela har ingen effekt på graviditetstester :-)

Skrevet

Hurra! Gratulerer så masse !!!!!!!.Akkurat det samme skjedde meg , trodde ikke mine egne øyne og nå er vesla 5 mnd.:)

Du er nok gravid ja!

Skrevet

Takk. :)

Selv om jeg nå er gravid for 4.gang på 15 mnd (2 sa og 1 ma) hadde jeg vanskelig for å tro at det hadde klaffet på egenhånd NÅ igjen! Gubben var jo syk rundt EL, hadde vi i det hele tatt sex??!! ;) Var så innstilt på at St.Olavs skulle hjelpe oss på nytt igjen, har en 3-åring som kom etter 2 år aleneprøving og til slutt 2.tellende forsøk med IVF. Plutselig har jeg blitt veldig fertil, men har slitt med å beholde nå da... Får bare krysse alt! Hiver og putter innpå alt nå; Crinone, albyl-e, masse vitaminer, holder meg unna te og kaffe.. Skulle feste på lørdag som var og tenkte det var greit å utelukke siden jeg likevel skulle ta en test før sprøytestart den 8... Og der åpenbarte jammen krysset seg.. Var like før jeg skulle til å melde meg her sammen med juni-gjengen, og nå sitter jeg bare å holder igjen ønsket om å melde meg inn i 1.trimester... Der har jeg hoppet ut og inn litt for mange ganger, har ingen planer om å "jinxe" det.. Var ikke så overtroisk før gitt! :/

Lykke til alle dere andre her inne. :)

Går ikke dette bra sees vi nok igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...