Flippa m Frida Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Går det an? Påvirker de hormonene i den til det? Tror vel ikke helt at det er mulig at jeg er gravid, men testen sier så...
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Synarela gir ikke positive gtester, gratulerer!
♥Irbeni♥ Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Du er nok gravid Har ikke hørt at synarela kan påvirke graviditetstesten!
MK73 Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Gratulerer, du er gravid! Synarela har ingen effekt på graviditetstester :-)
*Smiley* Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Hurra! Gratulerer så masse !!!!!!!.Akkurat det samme skjedde meg , trodde ikke mine egne øyne og nå er vesla 5 mnd. Du er nok gravid ja!
Flippa m Frida Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2011 Takk. Selv om jeg nå er gravid for 4.gang på 15 mnd (2 sa og 1 ma) hadde jeg vanskelig for å tro at det hadde klaffet på egenhånd NÅ igjen! Gubben var jo syk rundt EL, hadde vi i det hele tatt sex??!! Var så innstilt på at St.Olavs skulle hjelpe oss på nytt igjen, har en 3-åring som kom etter 2 år aleneprøving og til slutt 2.tellende forsøk med IVF. Plutselig har jeg blitt veldig fertil, men har slitt med å beholde nå da... Får bare krysse alt! Hiver og putter innpå alt nå; Crinone, albyl-e, masse vitaminer, holder meg unna te og kaffe.. Skulle feste på lørdag som var og tenkte det var greit å utelukke siden jeg likevel skulle ta en test før sprøytestart den 8... Og der åpenbarte jammen krysset seg.. Var like før jeg skulle til å melde meg her sammen med juni-gjengen, og nå sitter jeg bare å holder igjen ønsket om å melde meg inn i 1.trimester... Der har jeg hoppet ut og inn litt for mange ganger, har ingen planer om å "jinxe" det.. Var ikke så overtroisk før gitt! :/ Lykke til alle dere andre her inne. Går ikke dette bra sees vi nok igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå