Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 8. juni 2011 #26 Skrevet 8. juni 2011 Fremdeles ikkje noko nytt herifrå nei... Men har framleis tru på at noko skal skje snart. Jordmora hadde i alle fall god tru på at skulle føde seinast til helga. Blir spennande å sjå kven av oss som blir neste kvinne ut:)
Miaz + lille luringen Skrevet 8. juni 2011 #27 Skrevet 8. juni 2011 Framleis same her. Ingenting nytt. Fikk beskjed av jordmor at dette var heilt normalt. Så sa ho ikkje noko meir. lurte på om han hadde festa seg, men fikk verken ja eller nei, Fikk svar at det skulle eg ikkje sjå bortifra, men det var no ikkje så veldig viktig. Så eg mister litt motet, men vart litt glad da ho sa det var siste gang eg skulle til ho. Men så sa ho før eg skulle gå at ho ville no ta kontakt på tlf seinare i neste veke. Vel vel, dette blir nok ein tålmodighetsprøve som om ikkje 9 månader var nok. Ønsker alle lykke til. Veldig spennende for oss alle.:):):)
feris *fødeklar :)* Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #28 Skrevet 9. juni 2011 hei damer...dagens kontroll var positiv hadde 2 cm åpning, hodet godt festet og litt tykk livmorhals....jordmor traff oxo hodet på bebisen jeg ba om at hun ikke skulle strippe meg...husker d var j....lig vondt på første svangerskap...hun ville ikke heller så det var bra...har fortsatt uregelmessige rier, og dette er bare tegn på modning/mer åpning...krysser fingrene på at det skjer noe i løpet av de nærmeste dagene...guttungen på 4 ble oxo hentet idag av besteforeldrene (bor 1 time unna)..så han blir der til jenta vår kommer...han elsker de, så det er ikke noe problem å være der for han...mange dyr har de, så det er bare kos for han. vi er snart i mål...synes tiden har gått utrolig fort...godt det
feris *fødeklar :)* Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #29 Skrevet 10. juni 2011 Da oppdaterer jeg her så ser vi hverandre etter hvert som vi føder.. Første: Lykkeligmed1imagen: 31.5 - kl 11.11 - gutt, gratulerer så masse til degggggg nyt barseltiden og det fine sommer været godt å høre at det gikk bra med dere. andre: skobligokk: 03.06 - kl 18.45 - jente, gratulerer tungt med 3 dager med rier, men du er i mål og ferdig..heldige dere.. tredje: lilliana&prinsessa&lillebror: 03.06 - gutt..fant ut at du hadde fødet idag jeg på siden så oppdaterer her...da ble det visst 2 av dere på samme dag da gratulerer så masse vet ikke tidspunktet så skriver deg inn som tredje Miaz: second time mama: barnihodetogimagen: sedeniussen: prinsesse på vei: feris: kan det ikke bli oss andre snartttt termin imorgen jooooooo... fortsatt en del maserier her...hva med resten av gjengen? noe framgang eller?
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 11. juni 2011 #30 Skrevet 11. juni 2011 Hei! Prinsen min kom til verden kl 22.40 den 3. juni Masse lykke til til dere andre; GLED dere!
feris *fødeklar :)* Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #31 Skrevet 11. juni 2011 Da oppdaterer jeg her så ser vi hverandre etter hvert som vi føder.. Første: Lykkeligmed1imagen: 31.5 - kl 11.11 - gutt, gratulerer så masse til degggggg nyt barseltiden og det fine sommer været godt å høre at det gikk bra med dere. andre: skobligokk: 03.06 - kl 18.45 - jente, gratulerer tungt med 3 dager med rier, men du er i mål og ferdig..heldige dere.. tredje: lilliana&prinsessa&lillebror: 03.06 - kl 22.40 - gutt..fant ut at du hadde fødet idag jeg på siden så oppdaterer her...da ble det visst 2 av dere på samme dag da gratulerer så masse Miaz: second time mama: barnihodetogimagen: sedeniussen: prinsesse på vei: feris: kan det ikke bli oss andre snartttt termin imorgen jooooooo... fortsatt en del maserier her...hva med resten av gjengen? noe framgang eller?
FrueMedFrø Skrevet 11. juni 2011 #32 Skrevet 11. juni 2011 Jeg har født! Den 9/6 kl 17.07 kom Ava Sophie til verden Helt perfekt <3
feris *fødeklar :)* Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #33 Skrevet 11. juni 2011 Da oppdaterer jeg her så ser vi hverandre etter hvert som vi føder.. Første: Lykkeligmed1imagen: 31.5 - kl 11.11 - gutt, gratulerer så masse til degggggg nyt barseltiden og det fine sommer været godt å høre at det gikk bra med dere. andre: skobligokk: 03.06 - kl 18.45 - jente, gratulerer tungt med 3 dager med rier, men du er i mål og ferdig..heldige dere.. tredje: lilliana&prinsessa&lillebror: 03.06 - kl 22.40 - gutt..fant ut at du hadde fødet idag jeg på siden så oppdaterer her...da ble det visst 2 av dere på samme dag da gratulerer så masse fjerde: prinsesse på vei: 09.06 - kl 17.07 - jente...gratulerer så masse....nå er det snart oss andre sin tur heldige dere...nå er vi bare 5 igjen nå damer... Miaz: second time mama: barnihodetogimagen: sedeniussen: feris:
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 11. juni 2011 #34 Skrevet 11. juni 2011 ja dette er jammen spennende.. Lillejenta mi har dratt på hyttetur i natt, så det ville jo passet perfekt. Sluppet å tenkt på barnevakt og sånn.. Har mye maserier til tider, men ikkeno mer.. Lykke til alle sammen, og stoore gratulasjoner til de som har født!
Miaz + lille luringen Skrevet 17. juni 2011 #35 Skrevet 17. juni 2011 Hei hei. Da fikk eg ein gutt den13.06 kl 21.28. Det var ein langdryg fødsel. Men veldig glad for at det er over.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. juni 2011 #36 Skrevet 20. juni 2011 Lille Elliott kom endelig til oss den 9.juni kl 17:00! Han var 3300gram og 51cm og alldeles nyyyydelig! Vi er helt over oerene forelska i den lille skatten! Hadde troebbel med amminga i starten og fryktelig til plager med episiotomien, men det gaar seg til. aa, LYKKE!!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå