Gå til innhold

nummene,lilla føtter med hvite flekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dag med nummene bein omtrent som de sover samtidig som de verker og det er litt press i dem. de har fått ett lilla skjer og det er hvite flekker på dem.... har det helt fra ryggen og ned i tærne... noen som har opplevd dette, og hva kan det være. det føles varme og kalde samtidig... ekkelt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver er likt med slik jeg har det.

Kan jo ikke garantere at det er det samme, men hos meg er det rett og slett vann... Væskeansamlinger i kroppen som gir ødem, nedsatt sirkulasjon i vevet gir den rød/blå/lilla fargen med de karakteristiske hvite prikkene.

Ikke lekkert og ubehagelig på nettene når hender og føtter dovner bort.

Det er nok et tegn på at væsken presser på i vevet og at sirkulasjonen ikke er på topp.

Jm påpekte at dersom denne nummenheten vedvarer etter at man har stått opp og beveger seg, så skal man ta det litt seriøst!

Skrevet

Nå fagremøy må du komme deg til lege/jordmor for å få testet deg for svangerskapsforgiftning! Med vektoppgangen du så nydelig beskrev her i går og disse symptomene du har fått i løpet av natta er det jammen på tide:)

Beveg deg godt, spis lite salt og drikk masse vann inntil du får komme inn til en sjekk.

Skrevet

har vært med legen nå og ikke tegn på svangerskapsforgiftning mener legen. hadde fått masse veske i kroppen men blodtrykk og urin er vistnok fin. men skal inn igjen om det blir verre for jeg har ikke tenkt å gi meg med dette vist det fortsetter på denne måte. synes det er rart det skal komme så over natten....... men får stole på at legen vet best.

tusen takk for svar og omtanke, godt å ha noen å spørre når man er bekymret.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...