Gå til innhold

noen som har opplevd stikninger imagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nesten ingen symptomer, har IKM i morgen (skal teste da), men i dag stikker det voldsomt i magen. korte stikk på forskjellige steder som små lyn i magen. Jeg har aldri opplevd dette før, altså ikke noe jeg pleier å få før mens, men på do i sta så det ut som Tr var på vei...

Kan jeg fortsatt håper tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slike smerter før hver TR :(

Skrevet

Jeg har stikkinger i magen til vanlig etter el og helt frem til tr, men da jeg ble gravid sist var det en kveld som om det ble stukket synåler i meg, to ganger, dette viste seg å være festesmerter:) Jeg pleier å ha veldige pms symotomer, men denne mnd har jeg absolutt ingen.... Så dette med pms kan nok vært veldig forskjellig fra mnd til mnd.

Krysser fingrene for at det er en spire som fester seg hos deg:)

Skrevet

i går kveld opplevde jeg stikkinger i magen... det var en ekkel følelse, sank helt sammen på badegulvet.. å det varte i en del sekunder( halvt minutt kanskje)..

det har jeg aldri vært borti før.. men vet ikke hva det er...

Skrevet

1973modell, du er jo sikkert gravid:) Lille spire som sørger for at h*n blir sittende godt;)

Skrevet

Jeg får stikninger og blir øm ved EL jeg. Men har mye vondt når tanta kommer og - Sist fikk jeg skikkelige tak nede i ryggen, og det murrer og står på skikkelig.

Det har jeg aldri hatt før. Så ting kan nok forandre seg...

Prøv å vent noen dager og ta så en test :) Lykke til!

Skrevet

håper du har rett ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥.

jeg har vanskelig for å tro det.. har jo nettopp hatt en SA.

men men, tiden får vise.. ;-))

Skrevet

jeg er litt fersk her inne..hva er MA og hva er SA?

Skrevet

MA er missed abortion, der spiren dør, men ikke kommer ut av seg selv. SA er en spontan abort etter uke 6, der en blødning renser opp av seg selv. Før uke 6 blir en abort betegnet som kjemisk graviditet. Dette innebærer at et befruktet egg så vidt begynner å produsere litt svangerskapshormoner, men noe går/er galt på et tidlig tidspunkt og utviklingen stopper opp.

Skrevet

Det er dette jeg har hørt i allfall ang. kjemisk graviditet.... Men vet mange bruker SA etter at en har testet positivt, for så å miste tidlig....

Skrevet

takk, det var opplysende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...