Gå til innhold

hva har du på sparekontoen?

Anbefalte innlegg

Hmm glad barnetrygden kom i går;) Har nettopp gått ut i permisjon og hatt en del utgifter med ny baby i hus og lønna redusert til 64 %. Ikke mye til overs å spare da. Men ungene har vel en ca 14000 hver, 3 og 4 år, mannen har et par hundre stående så vi lider ingen nød. på Min sparekonto står det 1380 kr... tragisk! Det kommer seg når jeg går ut i full jobb igjen etter endt permisjon til neste år en gang...

Fortsetter under...

45000 på bsu (eier egen bolig, men sparer likevel)

15000 på lillejenta sin egen konto

5000 på "barnefondet" (skal fordeles på de barna vi evt får og brukes til deres bsu/studier etc)

25000 på eget fond

20000 på mannen sitt fond

I tillegg vet jeg at mine foreldre sparer til lillejenta/fremtidige unger i eget fond, de har vel 4-5000 der- men det blander ikke jeg meg borti. :)

Har buffer på regningekontoen der står det alltid endel til overs, men ellers har vi sluttet å spare på sparekonto, vi betaler ned boliglån forløpende, men så kan vi også hente ut penger derfra ved behov. Det er mye mere renter som går ut enn som kommer inn fant vi ut. Vi har endel aksjer utenom, men jeg har ikke oversikt over hvor mye som står der, endel er det i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...