Gå til innhold

Krysser alt jeg har, tante grusom!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tuuuuuuusen takk!! Vi vant budrunden, som jeg akkurat sendte pm om! Jeg er sikker på at din kryssing gjorde utslaget!!! Ååååååå lykke!!

Jeg har aldri vært så nervøs i hele mitt liv. Sitter fortsatt og svetter!

Å gud, nå må jeg jo melde meg inn i gartnerlosjen også! Får jo stor veranda med massa plass til potter og planter.

Er det noen spesielle inntakskrav til denne forneme klubben? Noen ildprøver man må gjennom? Ellers hører dere garantert fra meg utpå høsten, jeg må jo plante sticklingar till våren!

Annonse

Gjest amandine

Kjenner jeg blir litt nysgjerrig altså?? Hvor er den store verandaen hen?? Og litt misunnelig på dere for dere er vel i nærheten av hverandre, kanskje? Har jo gjerne tenkt på grusomtanta når jeg har vært i parkeringshuset på det lokale kjøpesenteret hos mamma og pappa, du er gjerne ikke alt for langt unna.... Nå tenker jeg vel mest på luten om dagen he he men det har ikke noe med avstanden å gjøre;-)

Gjest amandine

Nemligen. Med mine foreldre i midten he he. Fanden ikke mye verken lut eller foreldre her! Dvs har lut i kjøkkenskapet, forsåvidt, men det er en annen story;-)

Sov tre timer på dagen i dag og sov vekk verste gørra, så nå får jeg ikke sove i det hele tatt. Tar meg et glass vin og ser litt rundt i bloggeland mens jeg venter på at lakenskrekken skal avta!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...