Gå til innhold

Mange dager igjen i dag da? :) Tirsdag 31 mai.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ har termin i dag!! :D Dog ingen tegn på fødsel :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager til termin i dag.

Første dag i permisjonen, faktisk, men jeg har vært sykmeldt en stund, så det blir mer på papiret.

Og vi går og venter på igangsetting pga diabetes, så vi tror og håper pa at vi ikke må vente helt til termin.

Rare, fine, utålmodige ventedager!

Skrevet

endelig nede på 30-taller, så 39 dager igjen her :)

Skrevet

33 dager igjen. Nå gleder jeg meg bare utrolig mye til permisjonen starter!!! Heldigvis har vi kort uke på jobb pga himmelspretten, så da har jeg bare 7 arbeidsdager igjen (er 50% sykemeldt, så jobber heldigvis bare halve dager).

Skrevet

19 dager igjen ;) nå kan bare prinsessa komme :)

Skrevet

11 dager igjen her og førstegangsfødene. Gleder meg til eg får sett gutten min snart, men tar ein dag om gangen.:)

Skrevet

Gått over tiden her.-4 dager.blitt Forkjølt på toppen av alt. Håpe det skjer noe snart. Ønske så å få se lillegull snart.

Skrevet

8 dager igjen :) Håper det skjer noe snart, gleder meg sååå til å se lille gull:)

Skrevet

26 dager igjen!!! og har ei venninne så fødte igår, så nå vil jeg også!!!! :) hehe!!!

Skrevet

17 dager igjen:) Nærmer seg med stormskritt og jeg gruer meg fortsatt til fødsel samtidig som jeg gleder meg veldig til å se lillejenta:)

Skrevet

4 dager igjen, ikke sovet noenting på en uke pga rier som ikke tar seg opp, nå atpåtil kjempeforkjølet.

Sytedag dette kjenner jeg.......

Skrevet

19 dager igjen i dag:)

gleder oss stort til å møte lillegull!

vet ikke om vi får en prins eller prinsesse enda,

å det er snart ikke til å holde ut;)

permisjon er startet å nå nytes dagene til det fulle<3

Skrevet

19 dager igjen =)

Skrevet

45 :)

Skrevet

58 dager, endelig 32 uker på vei :)

Skrevet

25 dager igjen, men hun kan gjerne komme litt før:)

Skrevet

22 dager, begynner å bli tung, trøtt og hormonell. Er tredjegangsfødende, så jeg grugleder meg til fødselen fordi jeg vet nøyaktig hvor jæ... vondt det er å føde, samtidig hvor fantastisk det er å bringe et nytt liv til verden! :-)

Skrevet

10 dager igjen :) Er så spent på hvem som har bodd inni der så lenge. Vet ikke hvilket kjønn det er heller. På ul sa hun at det mest sannsynlig er jente, men at det ikke var helt sikkert. Har to gutter fra før, og tar gjerne imot en gutt til, men hadde vært koslig med ei jente også :)

Skrevet

58 dager igjen for meg! :)

Skrevet

2!!!! dager igjen til min egen termin, men det er 17 dager igjen til ul termin.. =)

Skrevet

11 dager igjen :) GLEDER meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...