anonymus 2 små Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hei. Fikk tilbake mensen etter forrige fødsel for 6 mnd siden. Den kommer regelmessig hver mnd. Pleier da å ha 1-2 dager med kraftige kramper. Og spotter litt ett par dager før. Denne mnd trodde jeg at jeg muligens at jeg var gravid (testet ikke) Begynte å spotte som vanlig, så slo det fra meg. Men denne gangen spottet jeg i 4 dager før mensen kom. Men har ingen kramper denne gangen. Merker egentlig ikke til mensen bortsett fra at jeg blør. Blør rikelig, som en vanlig mens, men ikke like kraftig. (pleier ofte å blø gjennom det meste de første dagene) Men har samme smerten som ved bekkenløsningen jeg hadde i sist svangerskap. Inni rompeballen på høyre side og nedover låret. Har lest på nettet at det er mange som får bekkenløsningsmerter etter fødsel ved mens. Men har jo ikke kjent noe siden jeg fødte for 11 mnd siden, og har som sagt hatt mensen 5 ganger før denne gangen. I tillegg har jeg fått veldig synlige blodårer på brystene og brystkassen, og lår og legger... Stikker, svir i brystene til tider og litt under armene. Halsbrann, noe jeg aldri har. Litt uggen til tder og veldig svimmel. Er det mulig jeg er gravid selv om jeg har mensen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå