Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har mulighet til å se på meg? Er i min første prøve måned etter jeg mistet min lille baby-jente i april. Ønsker sterkt å bli gravid igjen. Noen som ser når det skjer? Evt annet? Synes dette er veldig spennende:-) Takknemlig for svar:-)

10.07.76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,uff føler med deg i ditt tap.:;Men en liten trøst er at du snart blir gravid igjen.. Jeg ville ha tippa innen 6mnd så blir du gravid,men det lå før 6 mnd. Ser ennå at du sliter med det å ha mistet,noe jeg forstår veldig godt.Har selv mistet og selvom det er mange år siden er det noe man aldri glemmer.

Ni sverd står for fortvilelse. Kortet har ofte med avvisning å gjøre, og angsten for ikke å være elsket. Forsinkelser, skuffelser, skyldfølelse, bekymringer, bedrageri, mislykkethet, grusomhet, sykdom, uhell og ulykker er stikkord for ni sverd.

Kortet kan være en advarsel om at veien du går kan bli vanskelig.

Ni sverd kalles også "Martyrens kort". Det er viktig å være klar over at den smerten det er snakk om bygges opp innenfra, og den negative atmosfæren er ofte skapt av en selv. Problemene er ikke alltid så uoverkommelige som de føles, men de bør likevel tas på alvor. Løsningen må komme innenfra.

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp

Kortet viser også til forsinkelser, avbrytelser og utsettelser. Til tross for slike irriterende omstendigheter vil dine ønsker og mål bli oppnådd-

.

.

handler om styrke, og at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. Likevel må det til en siste kraftanstrengelse før du kan slappe helt av. Vent til du føler at du er på rett sted til rett tid. Prøv å unngå å bli bitter

Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst.

Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil

Jeg får opp at du får gode råd og hjelp,av en voksen og opplyst kvinne. Hun vil støtte deg veldig,og blir en fin venn som du veit du kan stole på. Dette kan være din egen mor,svigermor/søster/ tante osv,ja en voksen og klok kvinne..

Lykke til...

Så her så det veldig spennede ut.. Lykke til...

Skrevet

OJ!:-) Her var det mye gitt.. Tusen-tusen takk for at du tok deg tid til ett så langt og omfangende svar!! Setter utrolig pris på det:-)

Føler det meste stemmer her.. Slik jeg føler det nå. Er sykemeldt etter jeg mistet. Og har ikke helt klart å gå videre. Og i tillegg er jeg usikker på hva jeg vil med framtida. Og sliter med å "finne meg selv". Kunne ønske jeg virkelig kunne "brenne" for noe. Så hadde jeg kunne vist veien å gå..

Den voksne kvinnen du snakket om, kan være en terapeut jeg nettopp har startet å gå til:-)

Ønsker å få tilbake jenta jeg mistet.. Men er samtidig bekymret for om alt kommer til å gå bra..? Om jeg vil få ei frisk jente eller gutt. Har iallefall på følelsen at jeg vil få den sjela tilbake igjen.. Høres kanskje rart ut..?

Og igjen: TUSEN TAKK for at du tok deg tid til dette:-)!!

Skrevet

Ja,jeg føler smerten din,og kjenner energien din helt hit,at du er lei deg,fortvila.Og det forstår jeg godt.Det tar en stund før vi klarer å bearbeide slikt,men kjempe fint at du har fått hjelp. Du vil se at du etter en stund vil klare å legge det bak deg,ikke glemme,men legge det bak deg liksom. Ja,jeg forstår godt hva du mener,også er det frykten for at det ska skje igjen seinere som er der,men det trenger du ikke å væøre redd for.For jeg ser at du føder et friskt barn.. Så veit du det likosm.. ;) Jeg vil råde deg til å prøve meditasjon ,dette vil hjelpe deg masse,får opp blokkeringer osv. Meditasjon tar for seg riktig puste teknikk,osv, når du føler deg veldig stresse,eller deppa kan meditasjon hjelpe deg masse.Du vil føle deg mye mer avslappa,du vil få opp spenninger .Sliter du med hodepine,eller nakken?? Som sagt jeg kan gjerne hjelpe deg,helt gratis selvf..Det er bare å sende meg en mld. Ønsker deg lykke til videre

Skrevet

Åh, hvor godt å høre at jeg vil få ett friskt barn:-)

Vil takke deg igjen for at du er så god, å svarer på mine sp.mål. Det betyr utrolig mye for meg. Så TAKK igjen:-)

Ja, jeg har slitt med hodepine i de siste månedene..! Null energi. Og vondt i nakken kom faktisk i dag. Jeg har alltid sagt at jeg er heldig som aldri har vondt i hodet. Men.. Lurer på om det kan ha en sammenheng med at jeg var til hun terapeuten på fredag. Hun masserte føttene mine (soneterapi heter det vel). Skulle virke som en rensing, av nyrer eller lever. Har vært skikkelig trøtt og øm i kroppen etter det. Og ble verre i hodet. Skal til henne i morra også. Da skal hun jobbe med ryggen min. I tillegg til samtale.

Meditasjon ja:-) Det virker spennende. Har prøvd det såvidt.. men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Var inne på nettsida di i dag også. Og så at du fikk mye skryt:-) Synes dette er så fasinerende. At du kan "se" ting:-) Vil veldig gjerne ha hjelp av deg til meditasjon ja. Hvordan gjøre det liksom..?

Helt utrolig bra at du er så god, og tar deg tid til å hjelpe så mange:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...