Gjest Hippo ღ Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Har så usikker syklus, så litt usikker på hvor langt jeg er. Men regner ca 4+4 i dag Hva syns dere om UL i uke 8? Syns dere det er litt sent? Hva kan vi forvente å se da? Går privat, så vil jo ikke betale kr 1500 for ikke å se noe
Mizoo Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Nemmen hei Hippo Gratulere så mye , så jakten på El gikk som håpet ser jeg Jeg var i uke 8 å tok UL og jeg fikk se min spire som var da 1.8 cm og et hjerte som banket Nå var jo jeg på sykehuset å tok denne UL å i mine øyner var det verd det på grunn av våre mange år prøving. Så jeg betalte ikke 1500,-. Tenker at det må vel være smak og behag ?
Gjest Hippo ღ Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Tusen takk hehe, ja gjorde visst det. Men tror enda ikke helt på det.. Å tenker det var fantastisk!! 1500 er helt klart verdt det! Men ikke 2 ganger i f.eks uke 6 og deretter uke 8. Da kan jeg heller vente Med mindre noe uforutsett skjer. Men satser på at alt er fint <3 Hvor langt er du på vei nå?
Mizoo Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Så herlig Jeg er nå 10+ 1 i dag, men kjenne at jeg enda er veldig nervøs da på om det blir å gå bra . Det setter seg så mange tanker i hodet. Men gyno sa at det her trodde han kom til å gå veldig bra . Så slapper litt av på det han sier da
Gjest Hippo ღ Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 å så kjekt Har du begynt å se det på magen enda? Når ser man noe egentlig? Det går nok kjempe bra Hva var nicket ditt tidligere? Mener jeg vet det, men litt usikker Føler meg helt grønn på alt dette med graviditet og alt som skal ordnes Bra vi har 9 mnd på oss!
Mizoo Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Mitt nick var Mizpcos . Magen begynner å voksen .. E litt usikker på om det er på all den maten eller hihi. Joda har vært å investert i ei større bukse. Gubben komenterte magen i går så det begynner vell å vises litt tenker æ, artig e jo bare det da Men e jo litt spent på om d e noe liv i seommer klærne da ( reise t syden t neste helg ) Så vess det ikke så blir det e t lite kles budsjet som må fikses Hehe e litt grønn på det der selv men har 3 søsken som har fått tidligere, så her spørr jeg meg fram , hva er ikke søsken for
Gjest Hippo ღ Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 tenkte meg det Det er så likt på det du har nå hehe, ikke lett å vite. Men skulle tro det var en liten kul i uke 10 Skal på shopping ferie i sommer. Hva ville du kjøpt da? Gidder ikke kjøpe meg flotte bukser, topper og skjørt, som jeg ikke vet om jeg noensinne kommer inn igjen i... hmmm. Sko og sminke? Var mannen din med på ul? Er litt nervøs for det. Men han MÅ jo være med Tenk å se det lille hjerte banke <3
Mizoo Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Vet ikke helt hva jeg ville ha kjøpt. det jeg trengte av behagelige klær tror jeg Sko måtte ha vært noen gode sko med god demping eller noe Smike hmm alle treng vel litt fornyelse i dette området også haha Ja, han var med . Det var også for å gi han også en bekreftelse , siden han også har jobbet lenge med å få dette til . Det var et øyeblikk uten like. Han med tårer i øynene å bare se det banker .. Helt spesiel opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå