Gå til innhold

UL uke 8 (+ 1 til 3)

Anbefalte innlegg

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Har så usikker syklus, så litt usikker på hvor langt jeg er. Men regner ca 4+4 i dag :)

Hva syns dere om UL i uke 8? Syns dere det er litt sent? Hva kan vi forvente å se da? Går privat, så vil jo ikke betale kr 1500 for ikke å se noe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nemmen hei Hippo :) Gratulere så mye , så jakten på El gikk som håpet ser jeg

Jeg var i uke 8 å tok UL og jeg fikk se min spire som var da 1.8 cm og et hjerte som banket :)

Nå var jo jeg på sykehuset å tok denne UL å i mine øyner var det verd det på grunn av våre mange år prøving. Så jeg betalte ikke 1500,-. Tenker at det må vel være smak og behag ?:)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Tusen takk :) hehe, ja gjorde visst det. Men tror enda ikke helt på det..

Å tenker det var fantastisk!! 1500 er helt klart verdt det! Men ikke 2 ganger i f.eks uke 6 og deretter uke 8. Da kan jeg heller vente ;) Med mindre noe uforutsett skjer. Men satser på at alt er fint <3

Hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Så herlig :D

Jeg er nå 10+ 1 i dag, men kjenne at jeg enda er veldig nervøs da på om det blir å gå bra .

Det setter seg så mange tanker i hodet. Men gyno sa at det her trodde han kom til å gå veldig bra . Så slapper litt av på det han sier da :)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

å så kjekt :) Har du begynt å se det på magen enda? Når ser man noe egentlig?

Det går nok kjempe bra :) Hva var nicket ditt tidligere? Mener jeg vet det, men litt usikker :)

Føler meg helt grønn på alt dette med graviditet og alt som skal ordnes :o Bra vi har 9 mnd på oss!

Skrevet

Mitt nick var Mizpcos .

Magen begynner å voksen .. E litt usikker på om det er på all den maten eller hihi. Joda har vært å investert i ei større bukse. Gubben komenterte magen i går så det begynner vell å vises litt tenker æ, artig e jo bare det da :) Men e jo litt spent på om d e noe liv i seommer klærne da ( reise t syden t neste helg ) Så vess det ikke så blir det e t lite kles budsjet som må fikses :)

Hehe e litt grønn på det der selv men har 3 søsken som har fått tidligere, så her spørr jeg meg fram , hva er ikke søsken for :)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

tenkte meg det :) Det er så likt på det du har nå :)

hehe, ikke lett å vite. Men skulle tro det var en liten kul i uke 10 :)

Skal på shopping ferie i sommer. Hva ville du kjøpt da? Gidder ikke kjøpe meg flotte bukser, topper og skjørt, som jeg ikke vet om jeg noensinne kommer inn igjen i... hmmm. Sko og sminke? ;)

Var mannen din med på ul? Er litt nervøs for det. Men han MÅ jo være med :) Tenk å se det lille hjerte banke <3

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg ville ha kjøpt. det jeg trengte av behagelige klær tror jeg :) Sko måtte ha vært noen gode sko med god demping eller noe :) Smike hmm alle treng vel litt fornyelse i dette området også haha :)

Ja, han var med . Det var også for å gi han også en bekreftelse , siden han også har jobbet lenge med å få dette til .

Det var et øyeblikk uten like. Han med tårer i øynene å bare se det banker .. Helt spesiel opplevelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...