pusekvinne Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Fikk sein ul da de htadde glemt å sette meg opp. (20+2). Litt spent og nervøs. Noe jeg bør tenke på? Ikke gå på do rett før har jeg hørt.. Skal vite kjønn denne gangen om det er mulig
Nuffy Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Jeg vil helt klart anbefale å gå på do rett før - om jeg ikke hadde gjort det, hadde jeg nok tissa på meg når hun dytta og rista på den "greia" for å få babyen til å snu på seg;)
Lille*Frue* Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Å, så gøy Lykke til på UL, i morgen er det vår tur også Vi fikk litt sen UL vi og, men ikke for sen (19+2 idag)
mammaTkajaÅthea Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Hehe... ikke gå på do??? Hvorfor?? Jeg var så uheldig at jeg ikke fikk tid til å gå på do før jeg skulle ta ultralyd i dag... Er i uke 33.... Med en gang han tok på den staven på magen så sa han; Dumå tisse ser jeg, Blæra var så full at han kunne ikke se noe av det han skulle se, så jeg måtte gå å tisse og komme inn igjen etterpå... hehe... ble litt flau....
pusekvinne Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2011 Da er ul overstått og alt så bra ut!! Puh, godt å vite. Lå å tygga på en finger og smatta.Gøy å se! Mest sansynlig er det en jente igjen. Hadde jo egentlig håpt på en gutt denne gangen,men fint med 2 jenter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå