Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Del Skrevet 30. mai 2011 Han har en fantasi, som innebærer at kona hans har sex med en annen mann, han blir tent av tanken på dette. Nå bestemmr jeg selv og han maser ikke på meg om dette heller. Jeg er rimelig usikker, elsker mannen min og han elsker jo meg. Jeg er ikke fremmed for tanken jeg heller, vi er utrolig trygge på hverandre og har et bra samliv på alle måter. Sa til ham at hvis noe sånt skal skje så føler jeg mer mer komfortabel hvis det er et annet par vi treffer og som vi også kan danne et vennskap med, noen likesinnede rett og slett. Jeg er også nysgjerrig på dette med jenter også. Er det flere som har menn med litt sære ønsker og fantasier? Hvor vanlig er dette? Vi er voksne mennesker i 30årene, rolige og rører nesten aldri alkohol, ingen av oss har noen gang vært utro. Har et langt forhold bak oss og er både gift og godt etablert med barn. Vi er vel et sånt par ingen hadde ville tippet hadde denne type interesse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143283003-dilemma-mannen-min-%C3%B8nsker-at-jeg-skal-v%C3%A6re-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Del Skrevet 31. mai 2011 Sikkert helt normalt med slike tanker/ønsker/drømmer. For meg er det bare helt latterlig! Det kan sikkert gå bra en stund, så blir det ofte sjalusi etterhvert. Hvorfor i all verden kan man ikke være fornøyd med å bare ha sex med kjæresten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143283003-dilemma-mannen-min-%C3%B8nsker-at-jeg-skal-v%C3%A6re-utro/#findComment-143283245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Del Skrevet 31. mai 2011 Mitt råd er: IKKE GJØR DET!!!! Jeg har selv tidligere vært i et forhold, hvor han ønsket det samme som mannen min. Jeg gjorde det, og det ødela livet mitt. Jeg mistet all selvfølelse, selvrespekt og jeg satt igjen med en følelse av at samboeren min ikke elsket meg. Man skal jo ikke "låne bort" dama slik. Sliter fortsatt med dette, selv om det er 8-10 år siden. Finn noe annet dere kan piffe opp sexlivet med, noe som kun involverer dere to. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143283003-dilemma-mannen-min-%C3%B8nsker-at-jeg-skal-v%C3%A6re-utro/#findComment-143283264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Del Skrevet 31. mai 2011 Tror det er ganske normalt, og det er nok flere enn man aner som går på swingersklubber etc. Som oftest kanskje de man minst venter det fra... ;-) Jeg er som mannen din. Jeg tenner på tanken på at han har sex med en annen dame mens jeg ser på. Det er ofte i mine fantasier når vi har sex med hverandre. Men jeg har ikke turt å si dette rett ut til han i tilfelle han vil gjøre det og jeg ikke aner hvordan jeg kommer til å reagere mtp. sjalusi etc. Tør rett og slett ikke satse på det og i verste fall måtte ødelegge familien vår... Men vi har så vidt snakket om å dra på swingersklubb en gang i fremtiden, så skal ikke se bort fra at vi kommer til å gjøre det en gang barna er litt større. Har to små barn og ett til på vei. Vi er også voksne og rolige mennesker. Jeg er litt over 30 mens mannen er 40. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143283003-dilemma-mannen-min-%C3%B8nsker-at-jeg-skal-v%C3%A6re-utro/#findComment-143283267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Del Skrevet 31. mai 2011 Alle kan vel tenke den tanken, men aldri og jeg eller vi hadde gjort det til virkelighet! Det hadde blitt sjalusi og jeg tror faktisk jeg hadde blitt forbanna. Tanker er en ting. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143283003-dilemma-mannen-min-%C3%B8nsker-at-jeg-skal-v%C3%A6re-utro/#findComment-143283364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Del Skrevet 31. mai 2011 Kjærsten min hadde som smått nevnt det til meg,at han tente på at jeg hadde sex med en annen,en elsker eller om han så på meg ha sex med en annen..Snakker sånn smått om å ha trekant,med en mann til..Å vi holdt på å ta det steget,men vi kom aldri så langt. Jeg var utro en liten periode..Da jeg fortalte kjærsten min det,hadde jeg trudd at han skulle gi meg fyken på minuttet,han trengte bare en dag å fordøye det på..Så fortalte han meg at han tente på tanken,å spurte om jeg kansje kunne gjøre det igjen..Nå fantaserer han om min utroskap..Jeg synes det er helt sykt..For jeg fortalte ikke om utroskapen min før en god del månder etter at det hadde skjedd,pga at jeg hadde trudd jeg skulle miste han for alltid,å at vi kom til å bli kjempe uvenner..Men,neida..Han likte tanken,å vi har det nesten bedre enn noengang. Han har veldig lyst til at vi skal gjennomføre en trekant med en annen mann en dag. Jeg er åpen for det meste,men føler ikke at jeg har så stor behov for det..Men,jeg er ikke en person som tar sånt så høytidlig..Er bare noe man gjør på gøy,man lever bare en gang.. Men,ja jeg må innrømme at det er sykt at han tenner på det..Føler jeg ikke fikk en "straff" for utroskapen min,mer tvert om..Jeg skulle jo ha få kjent litt på det..For det var noe jeg angret helt sykt på,følt meg helt jævlig pga det,å vært livredd for at jeg skulle miste kjærsten min..Jeg vet at utroskap ikke er akseptabelt,jeg kan ikke forsvare det,å jo jeg elsker kjærsten min..Men,at han skulle like det,det hadde jeg aldri trudd..Men,jeg er virkelig glad for det,for ellers hadde jeg nok ikke vært sammens med min kjære nå Å forholdet vårt har nesten blitt mer spennende etter det,å vi har tenkt å utforske sex livet vårt mer..Vi er begge fornøyde med bare hverandre,men er gøy å prøve noe annet,å piffe opp litt i ny og ned..Sex er sex..Og elsking er elsking!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143283003-dilemma-mannen-min-%C3%B8nsker-at-jeg-skal-v%C3%A6re-utro/#findComment-143283366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå