Tulla*venter vårt 4 barn <3 Skrevet 30. mai 2011 #1 Del Skrevet 30. mai 2011 Så utrolig snilt!! Det har seg slik at vi skulle kjøpe ett hus av noen i min slekt, og skulle selge dem vår tomt. Vi skulle selge tomta like "billig" som vi kjøpte den for. Greit det, men vi har ett lite lånn på 200 000 mer, så derfor endte vi opp i minus. Hadde vi solgt tomta for det vi kjøpte for hadde vi fått lånet uten problem. Nå er jeg lei og litt stressa. Nå har vi huset tegnet inn på tomta vårt, skal bare innom kommunen i morgen for å godkjenne. -Klarer du se om kommunen godkjenner det? (i følge han som har tegnet det på skulle det ikke være noen problem) -klarer du å se om vi får god takst på tomta? må være lik det vi har i lån eller mer (gjør vi det får vi lånet) - alt ligger i kortene, ser ikke at vi ikke skal få lånet, men fikk meg en "liten" knekk når det ikke ble helt slik vi så for oss. Klarer du og se at alt ordner seg med kommunen ang godkjenning, lånet i banken til å bygge på tomta, og at taksten på tomta ikke blir mindre enn vi har i lån. Dette betyr så mye for meg! Hadde satt så pris på svar:) En ting til. Skal få bli satt i gang, mest sannsynligvis. Problemet er bare at jeg føder 3 uker før termin (gjor det med de to siste, og de setter ikke i gang fødsel før uke 38), ser du om jeg blir satt i gang, eller om jeg føder tre uker før? Om jeg føder tre uker før, går det veeeldig fort ettersom jeg sist fødte på 1 time og 35 min, det har halvert seg for hver fødsel. Klarer du se hvor fort og om det blir noe smertestillende? Takk så masse masse for svar! Betyr utrolig mye for meg:) FØdselsdato: 30.09.86 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143282780-kj%C3%A6re-rosene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosene Skrevet 30. mai 2011 #2 Del Skrevet 30. mai 2011 Heisann.. Jeg føler at det blir en del forsinkelser,på deg her. Så du må nok vente litt,men ja dere får godkjent det av kommunen,men det er en del papirarbeid som må unna først..Jeg ville tippa innen 2-5mnd så har dere alt godkjent,å ja dere får også lån i banken,ser veldig bra ut økonomisk.. betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig. Kortet kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise Jeg må ha termin daton for å kunne se når babyen kjæm.. Men jeg tror nok du vil føde en stund før termin,du vil ha en veldig kort fødsel,under 2 timer,men din fødsel vil gå fort og raskt ..Ikke store smerter ,og en flott fødsel. Du vil få en flott fødsel,og en flink jordmor får du.Tror nok du kjenner til denne jordmora fra før, for jeg får henne sterkt inn.. Lykke til videre.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143282780-kj%C3%A6re-rosene/#findComment-143282921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla*venter vårt 4 barn <3 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Takk for du ville se:) Betyr utrolig mye for meg! Føler egentlig jeg bare må lære meg og bli litt mer tolmodig, noe jeg har litt vansker med. De snakker om å sette i gang (er så redd den store smerten, og om jeg ikke rekker frem i tide), og kanskje da få en jordmor jeg kan snakke med, så kan ha noe med det å gjøre? Vet du om det blir igangsetting, eventult om det starter med vannavgang? Skulle ønske jeg virkelig viste mer om fødselen, til vær minste detalj men slik er det jo bar eat den blir som den blir. Termin er 07.08.2011 Og igjen, masse masse takk for svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143282780-kj%C3%A6re-rosene/#findComment-143283034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla*venter vårt 4 barn <3 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2011 Opp en gang:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143282780-kj%C3%A6re-rosene/#findComment-143286672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå