Gå til innhold

Valg av lokale-bryllup. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss neste år og er på jakt etter lokale. Har leita en stund nå og har ikke funnet noe som virkelig syns er fint/koselig. Jeg er veldig pirkete på dette med lokale. Har nå funnet en gård som leier ut til bryllup- akkurat sånn som jeg kunne tenke meg! Og de har ledig den aktuelle dagen. Det er såå fint der! Men problemet er at lokalet ligger 1 time unna kirka som vi skal vie oss i. Blir dette for langt for gjestene? Svigerinna mi hadde selskapet 1 t unna kirka, men det var på hotell så da overnattet alle gjestene der.. Hva syns dere? Vil helst ikke ha spydige svar, takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143282735-valg-av-lokale-bryllup-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg kanskje det er litt langt, hvis det er en times kjøring med bil.. da må kanskje dere arrangere noe transport el,l da, og det koster jo også.. Var i bryllup til ei venninne som hadde festen ca 30 min kjøring unna krk, de hadde ordnet fellestransport ddit.Er det i Oslo?? I så fall- spør meg- jeg har full oversikt. Gifter meg selv i sommer og har vært gjennom hvert bidige lokale i byen, tror jeg ;) Et alternativ kan jo være å bytte til en kirke som er nærmere da?

Nei det går helt fint. Venninnen min hadde vielsen ca en times tid fra selskapslokalene. De arrangerte heller ingen fellestransport men folk klarte helt fint å tilpasse seg til det. Der var det heller ingen overnattingsmuligheter.

Ingen som kom med sure miner av den grunn.

Mener det kommer an på bryllupsgjestene. Er det slik at de fleste har egen bil går det greit. Men hvis f.eks. brudeparet er 19 og 20 år har de mange studentvenner som ikke har egen bil.

Det kan også være at gjestene forlater festen ørlite tidligere fordi de skal kjøre en time til overnattingsstedet. Men det kan like gjerne være en fordel at de ikke blir til klokka 0200.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...