Gå til innhold

Dere som melder på barna deres i konkurranser på nett, lanoungen, babyfestivalen osv.. hva er det som driver dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er da bare koselig....... Man har jo alle verdens fineste barn, så jeg ser ikke problemet med at man vil vise frem barna sine på en hyggelig måte.

Hva er det som får deg til å sitte å være spydig på dib da? Mangel på kjærlighet i oppveksten eller er du bare sykt redd for hva andre skulle mene om deg?

Kjære 22.43. Jeg er da slett ikke spydig, jeg spør bare hva som driver dere.

Jeg har også verdens vakreste barn, men har ikke noe behov for å legge ham ut på nett av den grunn.

Og siden du spør (uten at jeg helt ser koblinga), jeg hadde en fantasisk oppvekst med masse kjærlighet, og jeg er slett ikke redd for hva andre mener om meg. (Stusser igjen på hvordan du kobler dette til spørsmålet mitt)

HI

Annonse

Jeg liker og deltar aldri i slike konkurranser. Jeg synes ikke noe om å stemme fram et barn framfor et annet. Alle er da like søte unsett!

Er jeg en sur og ekkel anonymdibber da?

22:46: Beklager men jeg oppfattet deg iallfall som spydig.

Det er vell ingen som har livsnødvendige behov for å gjøre det, men det er artige konkurranser med mange morsomme bilder.

Selvfølgelig er alle barn vakre!!!

Man stemmer på det man synst er det mest morsomme/fine bildet.

That's it.

Dessuten trenger man ikke nødvendigvis utlevere barnet:

https://www.babyfestivalen.no/kid.php?id=2135

(og dette er ikke ment som stemmefisking, men vil bare få fram ett poeng)

Nja, hadde det vært en fotokonkurranse så kunne dere jo tatt bilder av fullmåner og solnedganger.

Dette handler om å stemme fram barn, ikke riktig lyssetting og lukkertid.

Da mente jeg morsomme eller fine bilder av barn, ikke hva som helst. Fotokonkurranser kan ha ett tema.

Og det handler vell om det man selv velger å legge i det.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...