Gå til innhold

Venninna min VASKER IKKE hendene etter toalettbesøk!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj. Det er bare det ekleste jeg vet, når folk ikke vasker hendene etter å ha vært på do. Skjønner ikke greia rett og slett. Det er jo ikke akkurat sånn at det tar uendelig mye tid eller krefter å gjøre det heller.

Det er ikke bare avskyelig hvis man har driti eller har mensen. Tenk hvor mye bakterier det er i urin da...

Æsj! Jeg kan ikke fatte at det skal være så forbanna vanskelig å vaske hendene etter et toalettbesøk. Jævla griser!

Annonse

Er man medisinstudent, og ikke vasker hendene. Da er det på tide med annet yrke. Hvordan har hun tenkt å jobbe noensteder, spes da i praksis, hvor en blir nøye overvåket..

Å ikke vaske hendene etter do, er jo rett og slett bare helt ekkelt. Tenk å gå fra do, med uvaskede hender, og kanskje rett til å lage mat?? Nei fysj..

Det gjør ikke jeg heller. Synes det er kjedelig, også blir hendene så tørre av såpe. Hvis jeg vet at noen venter utenfor så lar jeg springen renne litt slik at de tror jeg vasker. Av og til stikker jeg såvidt ytterste ledd på fingrene under springen også, men ordentlig vask - nei.

Jeg vet ikke om venninnen min ikke vasker hendene etter dobesøk når hun er ute i praksis. Det har jeg ikke noe peil på. Men hun vasker ikke hendene etter dobesøk når hun er hjemme hos seg selv eller meg.

Men det kan godt hende at hun gjør det når hun er ute blant pasienter. Jeg håper hvertfall at hun gjør det.

Annonse

Søstra mi tok et kurs i hygiene å der fortalte de at det for en tid tilbake var utført et ekspriment; Under en legekonferanse som også omfattet viktigheten av hygiene ble det på toalettet ordnet sånn at låsen på døra ikke låste seg opp dersom vannet ikke ble skrudd på. Det hadde faktisk vært svært mange som måtte kontakte vaktmesteren for å få opp døra.......

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg hadde lenge som vane å sette på vannet etter toalettbesøk, men ikke vanske hendene. Men i tilfelle noen sto utenfor døren ville det høres ut som om jeg vansket hendene. Sykt, det hadde jo ingenting for seg, å som sagt; jeg aner ikke hvorfor jeg drev med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...