Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda, da var det min tur til å få hilse på de "etterlengtede" hormonsvingningene....

Flere som har hatt ett tårevått sammenbrudd i nærheten av klesskapet?!

I går fant iallefall den kommende pappa`n meg oppløst i tårer inne i walking closet`et mitt.... Og jeg greide ikke å slutte å grine heller. Så sint og lei for at ingenting sitter noe pent på lenger, og for å være ærlig så er jeg rett og slett D```lei alle klærne mine...

Kan vel takke vekta hos legen for gårsdagens sammenbrudd som viste 70 kilo på fredag.. Jada opp 11 kilo og tre mnd igjen, dette lover bra... "Det må du regne med", eller "du skal jo opp mellom 11 til 16 kg" osv., er faktisk IKKE trøstende kommentarer!!!

Liker babymagen, men kunne godt delt bort noen av de andre kiloene :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. må le litt her nå. Kjenner meg sååååå igjen! Hele lørdagen lå jeg enten i senga eller låste meg inn på badet, pga de h**** humørsvingningene! Sambo lurte fælt på hva som var galt, men klarte liksom ikke å gi han en god grunn til at jeg var oppløst i tårer..

Skrevet

Hehe...Godt å høre det ikke bare er jeg som har det sånn :P

Skrevet

Du er ikke alene!

Her om dagen satt jeg og så på barnetv med sønnen min på 2. Der var det 2 barn som lærte seg å joike...Det var altfor rørende for meg så tårene begynte å renne...Sønnen min skjønte ingenting og ble helt forvirret og samboer trodde det hadde klikka for meg...;);)

Skrevet

johooo... slik er det her også du =) hehe.. kan begynne å grine for ingen ting, men det værste er at jeg blir så provosert og sinna av småting som egentli bare er morsomt... stakkars sambo som prøvde å være morsom her om dagen.. fikk ikke mye latter av meg nei, var like før jeg klappa til han..før jeg så begynnte å grine like etterpå.. å jeg sitter der selv og ikke skjønner hvorfor.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...