Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får inn at du blir gravid innn 1 år,det ser ut som det er noe ubalanse med kroppen din.Jeg ville ha sjekket om du mangler noe vitaminer/mineraler ,også må du slutte å ha så høyt tempo- Du tar på deg for mye,og blir veldig sliten av alt ansvaret du har.Sett ned ditt tempo så vil du se at du blir fortere gravid. Prøv gjerne meditasjon,(jeg kan gjerne gi deg gratis veileding )Jeg ser at du ska ut på en reise,det ligger en del nye ting her. Det kan se ut som du ska flytte/for jeg ser at du "går ut" i verden.Lurer du på å flytte,bygge hus,selge hus/hytte,forlove deg osv,får du nå grønt lys... Verden er klar for deg,og du får nå grønt lys..

Med Skjebnehjulet åpner mulighetene seg, og hell og lykke står for døren. Hvilket ståsted du har avgjør om det blir opptur eller nedtur. For å finne svaret må du ta ett skritt tilbake og betrakte det hele fra et et større perspektiv. Hittil har du vært mest opptatt med deg og ditt, nå er tiden inne til å vende blikket mot omgivelsene.

Kortet indikerer et vendepunkt i livet ditt. Du kan føle deg fanget i en syklon som kan slippe deg av hvor som helst. Uventede ting kan skje, men resultatet blir vanligvis til det bedre. Livet er en evig bevegelse - du bør aksepter denne og forsøke å flyte med strømmen

Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Du ser og forstår alt rundt deg, og er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner

Ser ut som at du får en innvitasjon,som du kommer til like veldig godt,du blir veldig overraska og happy for dette..

Ønsker deg lykke til...

Spennende at du fikk så mye gode ting og jeg håper virkelig at du har rett:)

Det med å ta ting med ro...hm...mener du om det å ikke stresse med graviditet eller om alt? Jobb og etc? Kjenner at jeg er litt stressa for tida. Mange ting som må gjøres.

Tips?Meditasjon blir vanskelig,har prøvd det. Er altfor raskløs til det gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...