Gå til innhold

Gravid i 3.måned. Kan man kjøre karuseller,vannsklier etc?

Anbefalte innlegg

Vi skal i en del badeland/lekeland i sommer..men jeg er usikker på hvor forsiktig man egentlig trenger å være!?

Kan man kjøre "barnekarusellene".

T-koppen?

tømmerrenna?

Drage-berg-og-dalbanen for halvstore unger??

Blir ektremt kjedelig om jeg bare må se på hele ferien...

Fortsetter under...

Vi var i Liseberg da jeg var 3 måneder på vei og jeg tok ikke sjansen på noen karuseller hvor det var merket at det ikke var anbefalt for gravide. Kjedelig, javisst, men hadde aldri tilgitt meg selv om en lusen karuselltur hadde resultert i en SA.

Selvfølgelig kan du ikke kjøre tekopper! Men tømmerrenna er nok ikke ulovlig for gravide, tror jeg....

Du får sjekke merkinga :) Jeg kjørte selv vannsklier i bø i Telemark når jeg var gravid, og det gikk helt fint.

Annonse

jeg kjørte berg og dalbane og tekopper og vannsklier da jeg var gravid. gikk heeelt fint det :)

men jeg kjørte ikke el-biler og sånne ting som fører til harde støt.. skal ganske mye til før ungen dør altså.. men er jo klart mange som er helt hysteriske og helst skal gå sykemeldt til og med bare fordi de er gravide..

kan også legge til at jeg falt ned en trapp pådro meg 4 ribbeinsbrudd og hjernerystelse uten at det gikk nooooe utover barnet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...