♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Hadde vært morsom om du kunne tatt en titt på meg Ser du om vi blir gravide igjen, og fullfører svangerskapet, evt. når? Hvor mange barne ser du totalt på meg? Kommer jeg og min kjære til å takle berg og dalbanen vi er inne i nå? Hadde satt kjempepris på om du har tid og overskudd til å se på meg 150576
Sanna28 Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hei, Vanskelig å si hva det blir med forholdet. Det går jo alltid litt opp og ned i forhold - det er ganske normalt. Men det kommer an på hvordan du ønsker å leve livet ditt og med hvem du ønsker å dele det med. Det kan gå begge veier - tror det ligger mye hos deg om du holder ut sånn som det er nå, eller om du vil ha det annerledes. Jeg får opp 2 barn på deg. Tror det blir to gutter, men kan bli gutt og jente også. Du har gode muligheter ved juletider. Jeg tror ikke du kommer til å miste igjen. Lykke til
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 Tusen takk To barn til? For jeg har to fra før, en jente og en gutt
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 Forresten kan det nok stemme det du sier ang. om jeg vil ha det sånn det er i dag... Vi har nemlig turnus i huset og det kan til tider være slitsomt.
Sanna28 Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 kan jo hende det dukker opp tvilling-gutter, da Tror det kan gå fint om dere går inn for det. Evt om dere bytter jobb i framtiden? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå