Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 hei,jeg er gravid for 5 gang,har en gutt på 10,å har mistet tre,både tilig i svskap og sent,så er veldig spendt og nervøs denne gangen,, håper det går bra,??er i uke 19 nå,,=) lurer også på om det blir gutt eller jente?? så er det utdanningsbiten,har i2 år allmenefag,som jeg gikk før jeg fikk min sønn,har jobbet siden,men må nå omskoleres,men dette viser seg å bli en lang vei for å nå min drømm som sykepleier,, vil dette løse seg på nå vis?? min fdato er 19,01,82 håper på svar
Sanna28 Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hei, Gratulerer med baby i magen! Jeg får opp gutt på deg. Jeg fikk opp august før jeg leste innlegget ditt. Men siden du er i uke 19 nå, så har du vel termin i september...? Jeg føler det går bra. Jeg tror du kommer til å jobbe innen helse, men er usikker på om det blir sykepleier eller noe annet. Tror du får 1-2 år hjemme først. Får opp noe med ryggen din. Ta vare på deg selv og stell pent med kroppen din. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 takk for det,=) termin er 25 oktober,, men min sønn ble født en og en halv måned for tidlig,så kan jo hende det blir tidligere denne gang også =) blir nok hjemme minst et år ja,for å ta vare på den lille =) vil utdanne meg innen helse,men er usikker på hva innen helse enda =) takk for svar =)
Sanna28 Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 fikk mest følelsen av slutten av august eller første halvdel av september... men... får håpe du går hele svangerskapet ut. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå