Gå til innhold

Kan jeg klippe bort biffgardinene mine selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vil du stoppe blødningen da? Vi blør veldig mye der nede, mange små blodkar og stor blodgjennomstrømning.

Hvem skal sy sammen kjøttsåret, du selv?

Hva skal du bedøve deg med, og hvordan skal du unngå infeksjon.

Tror faktisk arrene etter en "selvgjort" operasjon er styggere enn litt hengelepper...

Jeg har ikke spurt om det før, trodde at det var bare meg som tenker på noe slik.

Det er en klinkk her som tilbyr å fjerne de for 12 000kr med lokal bedøvelse, synes det er veldig bra tilbud, MEN jeg er veldig veldig sjenert.

Annonse

Du får bare overvinne sjenansen eller beholde trusa på ;)

De fleste menn synes det er helt greit med "sommerfuglvinger" mellom bena så hvorfor vil du egentlig gjøre noen med det? Om det er så ille at de kommer i klem når du sykler, gir smerter osv kan du få en operasjon dekket av det offentlige.

Bestill time hos en gynekolog, de er helt profesjonelle og har sett litt av hvert før. Ingenting å grue for.

Å klippe de bort selv tviler jeg på du klarer.Det høres rett og slett jævlig vondt ut.

Jeg må si jeg syns det er hårreisende at norske kvinner nesten velger å omskjæres pga utseendet når man kjemper for at kvinner i andre land skal få slippe denne torturen.

Naut!

Annonse

Hei! Jeg vet ikke om hvor mange tråder det har vært om dette temaet i det siste, men jeg skrev en tråd om dette for noen uker siden.

Link: http://www.dinbaby.com/forum/thread/143083658

Jeg skal faktisk til lege anngående dette i morgen :) Tok kontakt med fastlegen og fikk henvisning videre av henne. Tro meg, jeg gruver meg ikke til i mogen i forholdt til første gang. Nå vet de hvorfor jeg er der. De vet at jeg er plaget pga dette. Det aller verste er å innrømme hva som er galt, og når du først har sagt setninga : "Jeg plages med store kjønnslepper" er det verste gjort.

Ta kontakt med fastlege og hør hva han/hun sier :)

Lykke til! Vet det er vanskelig!! Been there, done that.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...