Gå til innhold

Er det ekkelt gjort av oss?

Anbefalte innlegg

Vi har en 14 åring i hus, hun har blant annet angst, og har det ille om hun ikke har noe å "fundere" på, eller gjøre.. Hun kan ikke sitte stille, men må heller gjøre lekser, ordne noe ute eller noe annet som krever litt bruk av både hodet og andre kroppsdeler.

Nå har hun begynt med et prosjekt.. det er altså å male huset vårt.. ganske digert så går en del maling.. Nå har hun brukt 10L, og det er ikke igjen mer, hun har gått 3 dager uten å male.. og hun spurte idag, om vi kunne kjøpe maling til henne..

Men vi, jeg og pappaen sa at vi ikke hadde penger, han får ikke penger før neste tirsdag og det er ENDA lengre til jeg får. Hun ga oss også penger til å kjøpe maling - men vi skulle bare kjøpe røyk istad..

Må legge til at jeg har sett en lignende tråd om en tenåring som sliter litt, og om det var slemt at de ikke betalte før jobben de gjorde - jeg er altså ikke samme Mor om noen skulle tro det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143281204-er-det-ekkelt-gjort-av-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå får jo dere tro hva dere vil..

Og nei, vi har hverken hund eller en datter som har tenkt å flytte på hybel. ;)

Men værsågod, tro hva dere vil. Jeg ville bare ha noen til å understreke det, så kanskje både jeg og pappaen her i huset får opp øya.

Annonse

Det er ikke ekkelt gjort av dere, det er direkte slemt!

Det forundrer meg at det finnes så mange foreldre som setter sine egne behov foran barnets, men jeg vet jo dessverre at det er sånn.

Stakkars barn!

Hva er det med dere foreldre som tenker sånn, fikk dere ikke dekket primærbehovene deres som barn selv? Er dette noe som går i arv, eller blir barnet "skadet" av dere?

Dere gjør selvfølgelig alt i deres makt for at ungen skal ha det bra, både fysisk og psykisk. At dere vil ha røyk, prioriterer å bruke pengene på andre ting osv er helt hårreisende!

vil gå så langt som å si at dette er syk oppførsel. Ble litt satt ut her nå. Hender jeg føler meg som en dårlig mor, ikke fått lekt nok med ungene, vært litt sur og sint pga krangling mellom barna, sliten etter jobb osv osv... så går jeg inn her og skjønner at mine barn lever en utopi sammenlignet med mange andre barn her i landet. Får direkte vondt i hjertet av å lese slike innlegg. HVIS dette er tull, befinner det seg en ganske syk person bak anonymknappen for hvem finner på sånt?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...