Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt Gonal-f i 4 dager. Dose: 187.5. Dette skal jeg fortsette med til torsdag, så ultralyd på fredag. Sist begynte jeg på 75 og endte på 112.5 tror jeg det var. Da kjente jeg ingenting, men nå kjenner jeg det stikker veldig på høyre side. Ikke hele tiden, men sånn innimellom. Kan det være tegn på overstimulering? Kjennes likt ut som rundt eggløsning-tiden. Vet ikke om jeg bør si ifra til sykehuset, eller bare se det an.

Har dere noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt - bare et tegn på at eggstokkene jobber, og det er jo slik det skal være.

All stimulering ved IVF er egentlig "overstimulering", på den måten at eggstokkene må jobbe hardere enn ved en vanlig syklus - men det er noe annet enn den medisinske tilstanden som vi kaller overstimulering, eller OHSS.

Du trenger ikke å bekymre deg!

Lykke til videre med forsøket.

Skrevet

Hei tregosten

Ville tatt en tlf til klinikken du bruker så slipper du å bekymre deg frem til fredag.

Jeg går på andre medisiner enn deg (synarela og menopur) og begynner å få litt bivirkninger av dem, øm i magen og føler meg litt hoven, regner med at det er mange fine egg som vokser bra :-) jeg skal også på UL fredag så da blir det nok uttak og innsett til uka.

Masse lykke til i tiden fremover :-)

Skrevet

Tusen takk for svar! :-) Tror det går bra jeg. Kjennes ut som eggene blir store..he he. får håpe det blir mange også. Sist hadde jeg bare 3stk og kun ett var perfekt.

Men visst det blir uttak på mandag. må vi ta sprøyte på fredag som vanlig da tro? Gonal-f og orgalutran/synarela og menopur. Trodde jeg husket alt fra sist, men det gjør jeg aldeles ikke!!

Lykke til til dere også!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...