Peispå! Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 -Og har noen gode forslag til å gjøre litt stas på dem også? Må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte i de baner sist, men føler meg litt mer i det omtenksomme hjørnet denne gangen...he,he
juni-2011 Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Jeg tenkte å lagen en "pappaboks", som jeg skal gjemme til etter fødsel'n, så fortelle han hvor den er når/om han drar hjem en tur etter at lillegull har kommet:) tenkte putte oppi litt snacks som pappa liker, en bok eller blad og lage et lite kort til han der jeg forteller hvor mye han betyr for meg og hvor glad jeg er for at han er den han er:) synes han fortjener det<3
Peispå! Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 Så koselig! Det var en bra ide, kanskje kopiere den og i tillegg lage skattekart (fra skatten din:-)
juni-2011 Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 skatte kart hørtes artig ut ja:) sitter å forsker litt på alternative ting å kjøpe da, t-skjorte med trykk, blad abonement, sang bok til pappa og baby... det er jo bare fantasien som stopper en:)
min<3 Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har kjøpt solbriller til han og skrevet et koselig kort. Syntes det er viktig at ikke pappan blir glemt.
Juliprinsessene Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 utrolig bra ide med å lage en pappaboks med skattekart:) den tror jeg at jeg å må kopiere:D har vurdert å kjøpe gavekort på et falskjerm hopp, noe mannen min har snakket om at han ønsker seg i flere år nå. men jeg er så pysete av meg og syns rett og slett at det er litt skummelt:S hva syns dere om det?
trippeltopp Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Høh...nei...her er det fint lite stas på far... ikke har jeg sexlyst, hormonene viser seg i form av et særs ustabilt humør, og sannsynligvis klager jeg mest på alt han IKKE gjør, isteden for å skryte av det han faktisk gjør.. Meeeeen jeg humper rundt med bekkenløsning, halsbrann, hemorider (oh yes!), en kjempevom og strekkmerker - og sover særdeles dårlig. I tillegg har jeg eksamensinnspurt og en treåring i trass som kun vil ha mamman sin. Så sorry mac - men denne gangen får far pent vente på lovord og kos og skryt til eksamenstiden er over, babyen har kommet til verden, og trasstrollet har roet seg. Jeg LOVER å ta igjen det tapte da
Peispå! Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2011 HA,HA,HA- Er jo egentlig helt enig med deg EnSkatt&Lillebror_i_magen! Jeg kan krysse av på samme lista, minus hemoriden.. Hi,hi(Thank god!!!) Men, som sagt jeg ga en lang en i å gjøre noe første gang, men han har vært mye flinkere denne gangen. Og som sagt; jeg føler meg mer omtenksom og gavmild denne gangen.(lenge leve hormonene, de kan visst slå begge veier:-) Er det noen som vet hvor man kan kjøpe "pappa-klær/ting" eller?
mossirose Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Du kan se om du finner noe her: http://pappabutikken.spreadshirt.no/
håperpåvinterbarn Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har verdens mest omtenksomme samboer og han har ikke gjort annet enn å hjelpe meg gjennom denne graviditeten, men vi er ikke helt på denne gavebølgesaken. Tror knapt, eller, jeg vet at han ikke har fått med seg at noen gir gaver til de nybakte mødrene/fedrene. Tror han ville syntes det var rart om jeg gav ham en gave...og jeg hadde blitt helt sjokka om han hadde gitt meg en gave....Vi gir jo hverandre gaver ellers, og han kommer titt og ofte hjem med blomster til meg så det mangler ikke på det, men tror rett og slett denne trenden blir for fremmed for oss... På den annen side, det er jo koselig å gi noe til ham da...men, jeg tviler på at det skjer Han får jo ei lita tulle! Og det gleder han seg nok utrolig mye til, tror en gave ville kommet helt i skyggen.
Peispå! Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2011 Takk for linken Mossirose! Da har jeg allerede vært inn å bestilt "verdens beste pappa, my boys can swim" t-skjorte og verdens beste storesøster til hun som er 3 1/2 år. Veien frem til lillebror i magen har for så vidt vært kronglete og tøff. Vi hadde 3 graviditeter på 10 mnd, 2MA i uke 11 og 14.... Er så takknemlig for å ha kommet så langt som jeg har, og når jeg tenker på akkurat det.... da var det egentlig litt mer på sin plass å gi noe småtteri til pappan også. Han har stått fjellstøtt ved siden av meg igjennom runder med snørr,tårer og nedturer. Og skal man jo se litt humoristisk på det, så er jo skriften på skjorten veldig passende.... My boys can swim:-) -de fant jo veien kjapt alle gangene! Må vel finne på noe annet småtteri også, samt skattekart. Han blir helt sikkert glad:-) Flere med gode ideer?
Peispå! Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 31. mai 2011 Hei Sommerfugl11!! Hvordan går det med deg? Er du i fin form? Nærmer seg med stormskritt nå, til oss begge:-) Er så enig, så enig med deg også. Det er nok en trend, og i likhet med deg så tenkte ingen av oss heller i de baner ved førstemann. Tror ikke mannen tenker på det denne gange heller, men utrolig så hormonell og fin jeg er for tida. Merkelig nok er jeg så nyforelsket som aldri før på 8 år!! he,he Men, kanskje pga litt tøff prossess før lillebror satt, samt hormoner i vill flyt, er jeg altså i så omtenksomt modus! (Hjelp, overgangen til den virkelige meg, kan bli tøff etter fødselen...)
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 2. juni 2011 #13 Skrevet 2. juni 2011 Her får pappa en tøff sommerskjorte, en bokser som det står "Who's your daddy?" på *ler* og en lykt han har ønsket seg til å bruke på jobben.
jul_kit89 Skrevet 2. juni 2011 #14 Skrevet 2. juni 2011 jeg tenkte å kjøpe et police smykke som han har ønsket seg lenge...meeeen den siste tiden har han ikke stilt opp for meg i det hele tatt selvom hanikke er i jobb og jeg er blitt sykemeldt pga mye raart... har sagt at jeg trenger han fordi jeg har mye vondt og er deppa, men han har valgt fest og fylla fremfor meg (5 ganger på 2 uker) så vet ikke om han egentlig fortjener det jeg...i tillegg til ihvertfall annenhver helg siden jeg ble gravid...
håperpåvinterbarn Skrevet 2. juni 2011 #15 Skrevet 2. juni 2011 Hei Trønderline! Så ikke svaret ditt før nå jeg . Joda, her vralter det og går bokstavelig talt..hehehe...Jeg har 31 dager igjen (hurra!!) og har begynt å forberede meg litt på fødsel. Vi har flyttet i nytt hus på landet (Fannrem) og babyrom osv er klart, så nå er jeg virkelig i redemodus! Har til og med satt meg ned og sett en fødselsvideo, men det virker ikke så veldig motiverende desverre . Hodet til lille knøtt er godt festet ifølge jordmor, så nå håper jeg bare på en ukomplisert og grei fødsel. Skal li utrolig spennende! Hvordan er det med deg? Hvordan er det med formen? Selv er jeg 50 % sykemeldt, men har jo kun en uke igjen på jobb før permisjon, så satser på å holde ut Høres nydelig ut å være nyforelsket da! jeg har en god del hormoner selv, men desverre av den litt negative typen. Presterte å bli skikkelig sur på noen kollegaer for en liten filleting, da var det godt å kunne si "beklager..det er hormonene!" hehe
*Mammsen Skrevet 4. juni 2011 #16 Skrevet 4. juni 2011 Tenker litt det samme som deg.. Har lyst å finne på noe fint til han også.. Men føler virkelig ikke han fortjener det! Han har gått ut flere ganger i uken, selv om han som regel kommer tidlig hjem og slikt. Men alikevell - nå er han ute igjen i dag (for andre gang denne uken) og eg har beiset altanen, selv om eg er sykemeldt pga bekkenløsning og bekkenlåsning og nesten ikke kan bevege meg etterpå.. Men må jo gjøre ting, har jo en hel leilighet å få styr på, og i hans tempo blir vi aldri ferdig! Og det andre er penger - eg spinkler og sparer og bruker nesten ikke noe! Har ikke engang fått brukt penger eg har fått til bursdagen på meg selv - men på leilighet og nødvendige ting. Og han spiser lunch ute hver dag på jobben (han liker ikke nistepakke..) og går i tillegg ut på byen, kino, spise med kompiser vel ofte, ikke noe sparing der nei.. Men han mener jo heller ikke noe vondt med det, det virker bare som han ikke har forståelse for sparing/ikke bruke opp alt en har. Såååå det spørs om det blir noe farsgave på han nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå