Lise259 Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg skal søke å få igjen penger av nav, men på sidene til helfo står det "Deretter må kvitteringer for kjøp av legemidler sendes inn fortløpende, og senest innen seks måneder etter hvert enkelt kjøp." Jeg begynte mitt første forsøk i februar i fjor, er det for seint å sende inn de kviteringene da?? Fikk høre den gang at jeg skulle vente med å sende inn til jeg var ferdig....... urolig og forvirra!!! Og hvordan går jeg fram?
♥Irbeni♥ Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Å nei og nei.... Du sku ha sendt inn for vært forsøk.... Altså færdi med hvert forsøk... Det er nok forsent ja.... Nav er steil sånn!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Det er HELFO som skal stå for dekning av medikamenter som er oversteget 15.000kr, ikke NAV. Det er ikke for sent å sende inn kvitteringene, de skal sendes inn senest 6 mnd. etter at dere har oversteget de 15.000kr. Hentet ut denne fra HELFO sin nettside, linken står nederst:) ''Frist for å sette fram krav om dekning av legemidler ved assistert befruktning (IVF behandling) er 6 måneder etter at egenandelen på kroner 15.000 er oversteget. Deretter må kvitteringer for kjøp av legemidler sendes inn fortløpende, og senest innen seks måneder etter hvert enkelt kjøp.'' http://helfo.no/privatperson/dekning-av-helseutgifter/Sider/legemidlerapotek.aspx Lykke til, og bare send alt inn uansett:o)
Lise259 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 huff huff, da har jeg misforstått hele greia Får bare håpe det ikke er så lenge siden jeg oversteg 15 000,-. Får begynne å ringe apoteker i morgen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå