Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer igjen! Så fin overraskelse, siden det virket ikke som du ventet det:o) Ekstra moro!

Her er enda ikke tr kommet (ikm igår!), og testet negativt igjen idag. Er nok ikke gravid denne gang heller. Irriterende at syklusen ikke er helt i rute lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra!!!

Så gøy Thalila:-) da kan vi slå følge over i 1.trimester og terminklubben for mars

Gratulerer så masse:-D

Skrevet

Gratulerer så mye vennen :-). Tr har ikke kommet enda her og har ikke testet igjen eller! Får bare vente og se...

Skrevet

Heier på deg Evigoptimist. Fortsatt håp;-)

Husk at det var oss i 14pp som skulle få klaff denne måneden:-)

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Noe nytt? Er så spent :)

Skrevet

Gratulerer til alle med spire:)

Dere som har fått tr på besøk, bedre lykke neste gang.

Evigoptimist+hmc: kjipt at syklusen tuller med dere:( krysser fingrene for at spiren din bare er litt sjenert og at dere tester positivt etterhvert!

Hold meg oppdatert!

Klem

Skrevet

Tror ikke syklusen er helt enig med meg, dessverre. Er bare i 1 PP og det er vel kanskje for mye å vente å tro at alt er ajour med en gang.

TR har ennå ikke kommer. Kjøper en ny test på mandag, hvis den fortsatt ikke har kommet.

Gratulerer til alle dere som har fått en liten spise :)

Skrevet

Fortsatt ingen tr her. 2dager, negativ test. Jeg ble skikkelig dårlig igår da vi var ute på trening. Kvalm, hodepine, kroppstemperatur som gikk opp og ned.. Måtte avlyse kveldens besøk, da jeg låg som et slakt. Enten er dette bare influensa e.l, kroppen er hvertfall helt rar!!! Kvalm også på fredag, og reagerer på enkelte lukter, spesilt røykelukt! Idag er jeg bare kvalm og har hodepine.

Hvis syklusen min er forskjøvet med 4 dager som også skjedde for 2mnd siden, så kan det fortsatt være håp. Men tviler på at det er klaffet! Kroppen min er hvertfall veldig rar....

Skrevet

Så synd at testene fortsatt er negative:-(

Men forandringene i kroppen gjør jo at det allikevel høres lovende ut:-)

At tr holder seg borte er jo også et godt tegn

Skrevet

Der kom tr akkurat på IKM-dagen gitt. Får vel se det positive i at syklusene er ganske stabile nå og at jeg sparer penger på å ikke teste før IKM, hehe. Jeg kommer til å ta en lang pause her nå, Gratulerer til dere som har er gravide og masse lykke til alle dere andre!

Skrevet

Jenter I´m going CRAZYYYYY!!! Er såååååååååå opblåst at jeg nesten ikke klarer å reise meg opp alene :(. Har merket noe menssnuringer i magen men tanta har IKKE kommet. Nå har jeg utflod, ikke mye men betydelig liksom :(. Er konstant svimmel og slitten og sliter noe jævlig for å kommen meg opp av senga.....testa igår kveld og testen var da seff NEGATIVT!!!! Hva skjer :(....men har fortsatt litt håp iog med at tanta ikke har kommet :). Men er så fortvilet :( :(. Min kjære mener jeg er gravid, han sier at han ser det på meg at jeg er det...."har gravid ansikt" på hva det nå er hehehehehehehe....men men får vente å se.

Klemz

Skrevet

Gratulere så mye til dere med spire =)

Her starta spottinga på fredag keld, så venter bare at den skal komme for fult..

Fortsetter inn i pp6 nå, å kjenner at jeg egentlig er dritt lei :(

Skrevet

Ser ut som vi sliter litt med det samme HMC.. Skikkelig irriterende!! Snart 3 dager over nå.... Uvel i kroppen og svimmel i hodet! Vil bare ha det overstått nå;)

Skrevet

Noe nytt hos dere jenter som ikke har fått tr?

Den har enda ikke kommet her. Er så oppgitt, og giddet ikke å teste idag engang.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...