Thalila Skrevet 22. juni 2011 #126 Skrevet 22. juni 2011 Måtte gråte noen tårer da babyen ble født. Ganske spessielt å få se
Thalila Skrevet 22. juni 2011 #127 Skrevet 22. juni 2011 Måtte gråte noen tårer da babyen ble født. Ganske spessielt å få se
Frk.håpefull Skrevet 22. juni 2011 #128 Skrevet 22. juni 2011 Hei dere:) Jeg har IKM denne uka jeg også.. håpe, håpe, krysse fingrer og tær! Jeg har hatt murring i magen i flere dager nå og er skikkelig oppblåst, så jeg sitter her med en god følelse... tror jeg:S I alle fall,lykke til alle sammen:)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 22. juni 2011 #129 Skrevet 22. juni 2011 Ja helt utrolig, fødsler er bestandig rørende å se. Satt og trykkte og pusta med henne jeg, Håper spira mi sitter, for gleder meg til å føde allerede. Har jo gjort det to ganger før å så null problem, verdens aller aller beste følelse (akkurat når ungen "plopper" ut) hihi (,")",)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 23. juni 2011 #130 Skrevet 23. juni 2011 Fødsel er en utrolig ting å oppleve ja. Javisst er det vondt, men så får man jo verdens beste premie etterpå:-D Har også to fødsler bak meg. To helt fantastiske fødsler. Begge guttene kom ganske fort:-) Startet med vannavgang på begge. I underkant av 7 timer fra vannavgang til førstemann var ute, og litt over 5 timer med andremann. Gleder meg til å få oppleve det igjen:-)
Evigoptimisten Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #131 Skrevet 23. juni 2011 Dere er heldige som har hatt den opplvevelsen med å føde barn. Må jo være det største man kan oppleve... Selv har jeg mistet troen nå. Nok en negativ test idag, og ikm imorgen. Får nok bare begynne å innstille meg på at tr kommer, selv om jeg klamrer meg til et lite håp enda...
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 23. juni 2011 #132 Skrevet 23. juni 2011 Du kaller deg vel ikke evigoptimist for ingenting...;-) ikke mist troen før det motsatte er bevist du, tok g-test i går jeg som var negativ, har ikm idag og klarte å la være å teste. men i morgen DA skal det testes hohoho dagen etter ikm må det da kunne bli noen striper.
Esperanza84 - gravid! Skrevet 23. juni 2011 #133 Skrevet 23. juni 2011 Kjipe greier at tr kom å tok så mange denne gangen! Vi får satse på bedre lykke neste gang. Til alle testomane: bruk opp billigtestene og IKKE kjøp flere! En blir tullerusk av å teste tidlig. Det verste som kan skje når du ikke har tester i hus,er at tr ikke dukker opp, og DA kan du kjøpe en test og teste. Bare et tips fra en tidligere testoman! Tvi tvi for de som enda ikke har fått tr! Håper det går!
Evigoptimisten Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #134 Skrevet 23. juni 2011 Helt sant! Jeg må nok bare bytte nick, Evigpessimist.. haha. Klinger ikke så godt;) Min kjære samboer er faktisk ganske pessimistisk, og skulle ønske jeg var det av og til, så hadde kanskje ikke skuffelsen blitt så stor... hehe. Krysser fingrene for deg Snia, og alle dere andre som enda ikke har fått trbesøk. Jeg håper jo selvsagt også at det ikke blir noen besøk her... Helt enig Esperanza84, dette ble 1. og siste gang jeg er testoman! Snakk om å bygge opp forventningene.. Hvordan går det med deg da? Nærmer deg vel snart ikm du også?
Esperanza84 - gravid! Skrevet 23. juni 2011 #135 Skrevet 23. juni 2011 Evigoptimist: det er bra å være optimist, men jeg vet av personlig erfaring at når jeg er optimistisk er fallhøyden høyere enn når jeg tenker "lengre frem" (ikke denne måneden, men snart skal det gå). Her går det fint, ikke noe særlig symptom, ikm neste uke, 1 juli:)
FruaR Skrevet 23. juni 2011 #136 Skrevet 23. juni 2011 Esperanza84: Jeg er tom nå, hehe! Men jeg er helt enig, bedre å ikke ha det i hus. For da klarer man ikke å holde seg unna. Venter fortsatt på TR og er nå på 2. dagen over IKM. Siden testen var negativ om morgenen på IKM, så har jeg bestemt meg for å avvente til etter helga og se om jeg må kjøpe meg en ny test.
Smurfebaby Skrevet 23. juni 2011 #137 Skrevet 23. juni 2011 Har fult av tester liggende, men ennå ikke brukt noen Ikm på lørdag så har ennå god tid, ingen symptomer heller så venter egentlig tanta som normalt Tiden vil vise, alt håp er jo ikke ute før tr kommer
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 #138 Skrevet 24. juni 2011 (kopi av mitt eget innlegg her på bli gravid) Har sommerfugler i hele magen (og en liten spire:-)) Våkna litt før kl 7 og måtte på do, tok test i samme slengen (både CB og billig strimmel). La meg og satte på alarm som skulle ringe 5 min etter. Sjekka altså testene etter 5 min. Både blått kryss og to røde:-D De er ikke kjempe sterke i fargen, men absolutt tydelige Hadde liksom tenkt å legge meg igjen, siden jeg har fri idag Haha ikke sjanse for å få sove igjen. Så glad nå. Da satt altså spiren etter 14 måneders prøving:-) Hipp hurra!!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 #139 Skrevet 24. juni 2011 Har forresten ikm på søndag
Evigoptimisten Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #140 Skrevet 24. juni 2011 GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN. Så utrolig moro å høre. Skjønner godt du ikke får sove igjen,hehe. Jeg har ikm idag, men ikke testet idag. Føler at tr er like rundt hjørne. Har liksom ingen symptomer lenger... Hadde jo håpet ekstra mye på alle oss "14ppèr" dene uken;o) Du er hvertfall et godt bevis på at man ikke skal gi opp!! Hvilke symptomer har du nå da? Lykke til videre, og håper spiren klamrer seg fast. Kanskje blir det en liten jentespire denne gang;o) tvi tvi. Klem
Esperanza84 - gravid! Skrevet 24. juni 2011 #141 Skrevet 24. juni 2011 Invivo: lurt å ikke ha tester i hus. Men, har selv hatt en syklus der jeg bestemte meg for å reise bort uten tester, for jeg var sikker på at mensen kom alikevel, og så ble jeg sen. Da tisset jeg på et syltetøyglass hos søsteren min og kjørte hjem med morgenurinen for å teste. Ble negativt og tr kom å tok meg...hehe..en blir jo helt besatt! Happysmurf: du er flink som klarer å la vær å teste! Lykke til! To herlige karer: HURRA! HURRA! HURRA! Kjekt at noen fikk spire! Håper vi kan følge på etterhvert! Evigoptimist: du er ikke ute før tanta er komt, så krysser fingrene for deg!!
CI82 Skrevet 24. juni 2011 #142 Skrevet 24. juni 2011 Gratulerer, to herlige karer 2005 + 2008! Så gøy når noen som har prøvd lenge får det til! Det gir håp for oss andre også... Jeg venter fortsatt på IKM på søndag, men har en liten følelse av at tr er på vei. Har ikke noe særlige symptomer, men det er egentlig positivt for min del. Håper ikke tr dukker opp for deg heller, Evigoptimist og alle dere andre som fortsatt lever i håpet
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 #143 Skrevet 24. juni 2011 En smule ømme pupper, men ikke sånn veldig Det som utmerker seg mest er nok stikkingen i livmora, som om noen stikker med en nål. Varer et sekund, men kommer flere etter hverandre. Begynte i gårkveld og har hatt mye av det idag. Ligamentsmerter går jeg ut i fra. Ikke flere symptomer så langt. Har fulgt litt med på livmortappen. Den kjennes litt hard, lukket, relativt liten i omkrets og ligger fortsatt ganske lavt.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 #144 Skrevet 24. juni 2011 Lite symptomer her også "CI82" Skrev dem nettopp her på denne tråden. Håper det er mange som får opp håpet når de ser at det kan klaffe til slutt, det er bare til å ikke gi opp Faktisk så var jeg på sykehuset og besøkte min bror og kommende svigerinne dagen før eggløsning. De hadde fått tvillinger og var altså bare to dager gamle da vi var der. Kanskje det hadde sin innvirkning, ikke vet jeg Du venter til ikm med å teste? Jeg har samme ikm som deg, men fikk altså positiv idag:-) Er jo veldig individuelt når man starter å produsere hcg da Lykke til
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 24. juni 2011 #145 Skrevet 24. juni 2011 Søren da kom tanta til meg, jaja sånn er det. kjipe greier, enda jeg var så sikker og kjente masse symptomer. Grattis med spire kjære, håper jeg får henge meg på ved neste pp
Evigoptimisten Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #146 Skrevet 24. juni 2011 Jeg er så glad på deres vegne to herlige karer. har du fortalt det til din kjære? Hva sa han??? Kjipt med tr Snia med to flotte gutter! Brett opp ermene og nyt sommeren. Selv har enda ikke tr meldt sin ankomst her enda. (ikm idag). Nå kan den liksom bare komme! Blir den veldig forsinket, så har vi jo heller ikke truffet på el, da vi hadde et opphold med sex lørd/sønd el helgen! (Les:sinna nå! hehe.) Vet jo at disse svømmeren kan overleve lengre, men... Dukker den ikke opp imorgen, så får jeg vel svi av en test til;o) Krysser fingra for deg CI82, og dere andre som enda ikke har fått tr.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 #147 Skrevet 24. juni 2011 Har fortalt det ja:-) Han ble litt paff, men glad:-) I starten ville han stoppe med to barn, men så fikk jeg han med etter mye om og men. Siden det har drøyd ut tror jeg hadde sett for seg at det aldri ble noen 3.mann. Så han var ganske målløs. Skrev på mail til han at han måtte ringe meg for jeg hadde noe viktig å fortelle. Han forstod med en gang hva det betydde:-D Tror han trenger litt tid til å fordøye det.
HMC Skrevet 24. juni 2011 #148 Skrevet 24. juni 2011 Jenter! Tanta har ikke kommet og testen idag var negativt! Jeg føler meg veldig rart, et slitten og har en rar smak i munnen. Sovner veldig lett på sova og mangler energi :-(. Har ikm idag men verken testen eller tr viser seg! HVA SKJER LIKSOM????
Thalila Skrevet 25. juni 2011 #150 Skrevet 25. juni 2011 Så nå må dere henge dere på jenter Håper så inderlig TR holder seg borte for dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå