Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter! Da har jeg testa meg...den var da negativ! MEN.....så svimmel jeg er altså....vondt i hodet og murring i magen :(. Vet ikke om pms men lever i litt håp enda :). Tester med billige tester så det kan kanskje være grunnen til at det ikke slår noe enda. Har Ikm 24 Evigoptmist, har bestemt meg for å IKKE teste meg før på lørdag hvis ikke tanta har kommet til da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm...hva skjer med lista da jenter??

jeg er atter en gang borte....og ser flere er det....

man skal kopiere den siste lista som er lagt ut, skrive seg selv inn, ikke slette andre...

kjente e ble irritert...for er ikke første gangen det skjer...mulig det er bare en bagatell...men idag e e suuur!!

Skrevet

Tror nok det er fort gjort å gjøre feil for de som er nye her inne.

Var inne å kikket på den. Fiksa den i samme slengen:-D

Så ingen skade skjedd;-)

Skrevet

jeg hørtes jo "ikke" sur ut...hehehhehe.

var ikke ment sånn da......var bare mensen som kom.....så en plass kom tydlivis frustrasjon ut.....*flau*

Skrevet

Føles ut som om TR holder på å gjøre seg klar til torsdag. :( er ellers trettere enn vanlig, småkvalm og litt ømme pupper. Håper så inderlig på posetiv test. Men den samme ekkle følelsen av at TR gjør seg klar er der. Må hele tiden se etter om det er kommet nå i do. Flere som har hatt slik mensen følelse og vært gravid ?

Skrevet

Snuppo; Ingenting å være flau over ;)

Her har tankene gått over til at TR kommer nok allikevel. Merker at samboerne irriterer meg, uansett hva han gjør (stakkar).

Skal liksom være nyforlovet og lykkelig, hehe.

Mistenker at mine magesmerter og andre ting er en urinveisinfeksjon, så her går det i tranbærstabletter.

Skrevet

ups, mener samboeren, ikke samboerne hehe.

Hvis ikke bikkja kan telles med :S

Skrevet

klarte ikke å vente,

testa meg i dag og var selvfølgelig negativ argh skuffa

Men har jo ikm først i morgen og på testen står det at grividitet kan tiligst merkes en dag etter ikm...Så min egen feil, men da må jeg vente til fredag! dobbel argh

Skrevet

Thalia, min er erfaring er at jo færre symptomer jo større sjanse for å være gravid. Men jeg tror det er veldig forskjellig fra person til person. Desverre er symptomer på graviditet og mensen veldig lite. Da jeg var gravid for et år siden håpet jeg jo at mensen skulle komme (veldig rart å tenke på nå). Da hadde jeg menssmerter som kom og gikk, og hver gang tenkte jeg "nå kommer den", men så kom det aldri noe blod.

Så for min del var de eneste symptomene menssmerter og litt trøttere enn vanlig. Og så ble jeg forkjølet, var faktisk hjemme fra jobb den dagen jeg fikk positiv test, men det kan jo være tilfeldig. Siden den gang har jeg opplevd å være trøtt, ha blodsmak i munn, blø neseblod, tett i nesa, må tisse ofte, bli veldig sulten, kvalm, ømme og store bryster, få lyst på lakris eller andre ting, stikkinger på begge sider og nedover låret, men har ikke vært gravid.

Så jeg blir gla når jeg ikke har noen symptomer, hehe. Men som sagt så varierer det nok veldig. Spennende å se hvordan det går med dere!

Skrevet

Mente at symptomer på graviditet og mensen er veldig like, ikke lite :)

Skrevet

Testa meg i dag morges, siden jeg venter TR i dag. Men den var negativ.

Så det var kanskje en kjemisk, eller en ødelagt test som viste positivt.

Er skikkelig PMS i dag, så den tanta kommer nok.

Lykke til dere andre :) Kanskje viser testen positivt for noen av dere :)

Skrevet

Det her er en skikkelig møkkadag:/ Skal prøve å ikke ha tester i hus lenge før ikm lenger.. svak positiv test i to dager, så negativ og kraftig mens som startet i dag:( veien fra forventninger til fortvilelse er ikke lang, ja da går jeg inn i min 15pp..

Lurer på om jeg skal ta meg en mnd der vi er ekstra forsiktige nå, da neste mens er midt i ferien, heller kose meg på ferie og få tankene bort fra alt som har med graviditet og gjøre, det tar mye energi.. Men det sier jeg hver gang jeg får mensen så;)

Lykke til alle dere andre, håper på mange positive tester til alle dere andre:D:D Tvi Tvi:)

Skrevet

Ups, her var det plutselig mange som hadde fått en negativ følelse!!

Så kjedelig til dere som har fått tr, og dere som har den ekle følelsen om at den er på vei.

Selv har jeg svidd av nok en negativ test idag (2dager til ikm!) Jeg holder på å klikke!! Rene torturen mot meg selv... Samtidig som dette får meg til å tenke "hvorfor skal den bli positiv denne gang, nå det ikke har skjedd en dritt på de forrige 13ppène" Mistet litt troa ja...

Fortsatt ikke noe særlige symptomer, ikke så mye murring i magen lenger. Bare veldig trøtt! Som du sier CI82 om at du ikke hadde noen symptomer, får jeg fortsatt leve i håpet enda to laaaaange døgn!!

Dere som ikke har fått tr enda; vi får holde motet oppe..;o)

Skrevet

Og her litt info om hCG nivå fra Pernilleinfor.no :

Håper jeg ligger under gjsnittet (dag 12 og 17 i hCG) Normalt slår de fleste sensitive tester ut på 25.

Hvor mye hCG bør være i urinen tidlig i svangerskapet?

hCG produseres av embryoet etter implantasjonen som finner sted en gang 6-12 dager etter eggløsningen (6-8(-10) er mest vanlig). Med en gang hCG skilles ut av embryoet går det inn i blodstrømmen til kvinnen, og etter en stund skilles det også ut i urinen. Mengden er svært liten til å begynne med, men fordobler seg med en hastighet på ca 48-72 timer (2-3 dager) fram til kvinnen er ca 12 uker på vei.

Siden tidspunktet for implantasjon kan variere såpass mye er det meget mulig for to svangerskap å ha veldig forskjellige hCG-nivåer i starten.

Her er to tabeller som viser hvor mye slingringsmonn det er:

Ant. dager etter eggløsningen Minste Gj.snitt Høyeste

12 17 48 119

13 17 59 147

14 33 95 223

15 17 132 429

16 70 292 758

17 111 303 514

Hilsen *psyko*, hehe

Skrevet

Forstår godt din frustrasjon:-)

Den hersens tanta altså.

Har enda noen dager til ikm, så fortsatt håp her.

Du får ha lykke til i neste pp snuppo

Skrevet

Har du klart og holde deg unna testing To herlige karer?

Skrevet

Gud, den tråden her har blitt lang nå:) Jeg har en god følelse her jeg sitter 1 dag på overtid:) Har tilogmed ikke spottet denne perioden:) Tester over helga, hadde IKM i går:)

Lykke til dere!:)

Skrevet

11 dpo i dag :)

Ingen tegn enda, men har heller ikke begynt å spotte ennå.

Tar frem ei ekstra stor spann med tollmodighet og venter på at det skal bli lørdag :)

Skrevet

Så spennende *Lykkelig 1984* og Happysmurf. Her lukter det veldig positiv stemning.... Keep us updated!

Jeg misunner dere som ikke driver med dette testetullet, jeg skal aldri mer teste så tidlig... blir bare tullerusk!

Skrevet

Nei, tok en billig-test idag.

Negativ, men så er det jo enda noen dager til ikm, så er fortsatt ved godt mot:-)

Skrevet

Jeg liker å vente me testinga, kommer tr på ikm så har jeg spart meg for skuffelsen tidligere.

Og kommer den ikke, så er sjansen for positiv test mye større enn 4 dager før ;)

Det er bare å holde ut :-)

Skrevet

Veldig fornuftig Happysmurf!

To herlige karer: Flere dager igjen til ikm, så jeg holder meg sammen med deg, og håper vi begge tester positivt snart;)

Jeg har fått veldig melkehvit utflod, noen som har peiling på om det er et godt tegn..?

Ellers var det en venninne som kommènterte de "store" puppene mine idag (de er veldig små i utgangspunktet!), som lurte på om det skjedde saker og ting, hehe. Jaja, enten på tjukka, ellers så er det bare mensen som melder sin entrè snart.

Skrevet

Det at puppene vokser er jo et kjempe godt tegn:-D

Vi får holde sammen disse dagene ja, og er vi heldige slår vi følge over i 1.trimester:-)

Skrevet

Ikm i morgen. de siste gangene har den kommet på natten/tidlig morgen. Så håper den ikke kommer i natt. Har ungått sengekos de siste dagene, for har følt TR har kommet. Og i dag fikk jeg sånn smerter i benet som om jeg har mensen. Er spent. Selv om jeg er instillt på at TR kommer :(

Skrevet

Jeg har egentlig fått opp håpet igjen siden jeg testa negativ i morrest.

Ingen mens murringer elr små kramper som jeg alltid har.

Så også på fødeavd på tvnorge nå nettopp og fikk en intens beibi følelse. vanskelig og forklare, men følte meg plutselig helt sikker på spire.

Har en test igjen og den skal jeg ikke ta før lør/søn, å den måååå bare være positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...