snuppo Skrevet 17. juni 2011 #51 Skrevet 17. juni 2011 2 svak positiv på billigstrimmel. negativ på cb digital og nagativ på en apotek test....forvirra.... har ikke ikm før tirs. våknet bare i mårrest å følte jeg måtte teste... angrer nå......gikk fra gledestårer til sorg.....vet der er tilig å teste...
Esperanza84 - gravid! Skrevet 17. juni 2011 #52 Skrevet 17. juni 2011 Snuppo: var den svake linjen også veldig tynn? Har hatt skyggestreker en gang og det er IKKE gøy. Trodd at det har vert positiv, og så testet med andre (dyrerer) tester og fått negativ senere. Vent noen dager før du tester igjen, og så får du se! Lykke til!
snuppo Skrevet 17. juni 2011 #53 Skrevet 17. juni 2011 var tynn ja, men godt synlig, sendte bilde av den til veninna mi, hu så den med en gang.... ja må bare roe meg ned her
*Lykkelig 1984* Skrevet 17. juni 2011 #54 Skrevet 17. juni 2011 Men du, det er jo 4 dager til:) Ikke mist motet helt enda da:) Ta en ny test på Tirsdag visst du ikke klarer å vente lenger... hehe
snuppo Skrevet 17. juni 2011 #55 Skrevet 17. juni 2011 tar vel en i morgen kjenner jeg meg rett.....jeg som har vært så flink å ikke testa så mye i begynnelsen nå i d siste. men har bestandig hatt blendahvite tester.,..,skulle vært mulig å lasta opp bildet her
snuppo Skrevet 17. juni 2011 #56 Skrevet 17. juni 2011 http://lastopp.no/3/2ad7756d8d15fb2b0ac1f0f7bfe37d75.zip tror dette blir en link til bildet...
Evigoptimisten Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #57 Skrevet 17. juni 2011 Jeg fikk dessverre ikke opp bildet, Snuppo Så spennende med svake streker, hold motet oppe, enda lenge til ikm.. Så bra Esperanza at du henger på skravletråden her, og at du er positiv, tross 1dpo:)
Har en herlig gutt:) Skrevet 17. juni 2011 #60 Skrevet 17. juni 2011 Joda snuppo:) Fikk sett bildet jeg. Ser en strek jeg, men test i morgen tidelig med samme type, de blir litt og litt sterkere om man er gravid:) Jeg testet også i dag med sensitiv billig strimmel, og fikk også svaaaak positiv test, men jeg hopper ikke i taket før jeg ser at den blir sterkere og det er 5 dager til jeg skal ha mens. Testet mest fordi jeg er best på en stor fest i morgen, men jeg kommer ikke til å drikke nå hvertfall;) Jeg er nok litt testoman også, har en feeling på at det har klaffet den mnd her, men har begynt å spotte litt i dag også Satser på festeblødning,hehe:)
Evigoptimisten Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #61 Skrevet 17. juni 2011 Jeg kan også se en svak strek. Dette lover godt, Snuppo! Jeg krysser fingrene for deg! Har en herlig gutt: Så moro med svak positiv test hos deg også. Jeg heier på deg også Jeg skal også på fest imorgen, og lurer på å ta en test imorgen tidlig, tross 6 dager før ikm. Vanligvis så drikker jeg alkohol som normalt, men prøver å være litt mer forsiktig mellom el og ikm. Siden jeg har så god følelse denne gangen, skal jeg uansett være veldig forsiktig!
HMC Skrevet 17. juni 2011 #62 Skrevet 17. juni 2011 Jenter, dere som har barn fra før....hadde dere promping som symptom??? Promper som en griss liksom...uff uff, for noe lukter altså!!!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 17. juni 2011 #63 Skrevet 17. juni 2011 Det lover godt for mange her:) Høres bra ut! Håper det "smitter over" på meg også Dere må holde oss oppdatert da:)
CI82 Skrevet 17. juni 2011 #64 Skrevet 17. juni 2011 Hei Esperanza! Jeg har vært her en stund ja. Ble gravid uten å prøve for et år siden og det endte i SA. Etter det ble jeg veldig gira på å få barn, og føler alle lurer på når det skal skje noe igjen. Føler meg litt som en sliter nå, og folk har sluttet å spørre sikkert fordi de synes synd på meg... Prøver bare å si at vi ikke stresser med det. Må bare si at jeg tror det er sunnere å gjøre som *Lykkelig 1984*. Prøve å slappe av, ikke stresse og vente med å teste. Men det er jo ikke så lett alltid! Det er vel egentlig ikke "normalt" å ta g-test før man har gått noen dager over IKM. Det blir så mye tull med svake streker, skyggestreker, spirer som ikke fester seg og alt det der når man tester tidlig. Men når man bare går rundt å tenker på om man er gravid eller ikke, skjønner jeg at det er fristende å teste tidlig. Jeg er hvertfall gla for at jeg har klart å roe ned litt. Lever som normalt og prøver å tenke at det skjer når det skjer. Blir spennende å følge med på dere den kommende uken
Evigoptimisten Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #65 Skrevet 18. juni 2011 Enig med dere *Lykkelig 1984* og CI82 når det gjelder testing. Jeg har (nesten) alltid hatt holdningen om å ikke teste før ikm. Da er man så mye mer avslappet.. og skuffelsen ved å svi av en negativ test er stor. Denne gangen har jeg så god magefølelse (Skyldes nok at vi begge fikk positiv tilbakemld på utredning, og hadde noen dager etterpå blødning ved el, som visstnok skal gjøre en ekstra fruktbar.), , og derfor gått til innkjøp av tester i forkant, og ventingen på ikm er ekstra laaaaang, denne gang. ;o) Ingen spesielle symptomer, men murrer/strekker veldig i magen og litt hodepine. Testet idag, men var selvfølelig negativ, haha! Bombe... 6dager til ikm. Noe nytt hos dere andre?? (merker jeg er ekstra skravlesyk her inne også denne gang!!)
snuppo Skrevet 18. juni 2011 #66 Skrevet 18. juni 2011 neh...den streken jeg fikk på 2 av testene igår, lurte nok meg ja :-S ingenting idag, bare gjøre som før å teste på ikm. å ikke drive å lure seg selv.
*Lykkelig 1984* Skrevet 18. juni 2011 #67 Skrevet 18. juni 2011 C182 og Evigoptimist: Bra det er rom for oss ikke-testomane her på forumet og da! hehe Snuppo: Tror det er best å vente til IKM, da slipper man å bli skuffet og gruble på den ene svake streken:) Men forstår jo selvfølgelig at du er spent da;) Lykke til på Onsdag! Pleier du å være regelmessig?
snuppo Skrevet 18. juni 2011 #68 Skrevet 18. juni 2011 har bestandig vært regelmessig, foruten om sist mnd, da kom den 3 dager etter. ja,den streken fikk meg til å grubble veldig,men ettersom det ikke var noen idag, så må jeg bare slapp off!!! hehe.
CI82 Skrevet 18. juni 2011 #69 Skrevet 18. juni 2011 Bra du er skravlesyk, Evigoptimist Og spennende med så god følelse. Når du er i 14pp så kan jo en god følelse bety noe. Blod rundt EL skal være bra har jeg hørt. Og lite symptomer tror jeg er en bra ting! Jeg har blitt lurt mange ganger av kvalme, blodsmak i munn, trøtt, tisser mye, sulten, store pupper, ja alle typer symptomer egentlig. Den gangen jeg var gravid hadde jeg ingenting, bare litt murringer som kom og gikk. Krysser fingrene for deg! Så kjedelig at det ikke har blitt positiv test på deg snuppo. Du får teste igjen etter IKM, da. Hvis ikke tr dukker opp før det. Lykke til! Jeg har ikke noe spesiell følelse denne gangen. Prøver som sagt ikke å tenke på det. Men jeg merker jo nå, en uke før IKM, at jeg er spent på om det kan ha klaffet denne gangen. Vet at vi har hat sex på riktig tidspunkt hvertfall, så får vi bare se. Synes det er deilig å oppta tiden min med andre ting. Kan ta meg en fest eller finne på ting med venner og ikke snakke om graviditet. Da glemmer jeg ofte at vi prøver og det blir ikke sååå skuffende når tr kommer.
Smurfebaby Skrevet 18. juni 2011 #70 Skrevet 18. juni 2011 Hei igjen Er 29 år, prøver på vår første En uke til ikm nå, som vanlig INGEN tegn til spire Så da gidder jeg heller ikke å teste.. Venter egentlig på å begynne å spotte nå, for de to siste pp så har det begynt ca en uke før tr kom Kjedelig!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. juni 2011 #71 Skrevet 18. juni 2011 Evigoptimist 14pp Håper det er vår tur nå ja:-) Har en del symptomer: - murringer nederst i magen som startet et par dager etter el, har hatt det daglig siden (er nå på 7dpo) - oppblåst - til tider ømme bryster - murringer i korsryggen Drømte at jeg var gravid inatt:-D Har absolutt en god følelse denne måneden (men har også hatt det tidligere uten å være gravid) Akkurat bestilt tester fra billige-teste.dk Svir nok av en med en gang de kommer i posten
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. juni 2011 #72 Skrevet 18. juni 2011 Blir 31 år i august. Har, som nicket tilsier, to gutter på 3 og 5,5 år
Evigoptimisten Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #73 Skrevet 19. juni 2011 Har du testet "to herlige karer..."? God følelse? CI82: Så bra du klarer å være avslappet til prøvingen. Merkelig at det ikke har klaffet på så lang tid, siden du hadde SA. Jeg tror ikke det skader å få sjekket seg. Jeg ble 100kg lettere av å bare få vite at vi var friske. Jeg føler også at jeg er avslappet til prøvingen, fokuserer på alle tingen man kan gjøre uten barn etc, Hvertfall fått tenke gjennom at vi har et sterkt ønsker om egne barn:o) Klarte å la være å teste idag. Fortsatt god følelse! Føler ting trekker seg litt sammen nedi der, vanskelig å forklare. Håper jeg drakk mine siste glass med vin igår...
CI82 Skrevet 19. juni 2011 #74 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har vært hos en privat lege og tatt blodprøver. Det var egentlig noe annet jeg skulle sjekke, men testet hormonnivået også. Det var helt normalt. Fastlegen sier at jeg skal komme tilbake til høsten hvis det ikke har skjedd noe. Jeg synes også det er veldig rart at det ikke har skjedd noe siden jeg hadde SA, så hadde vært fint å finne ut hva som evt. er galt. Nå prøver jeg bare å være avslappet og vente til høsten Fint å tenke på ting man kan gjøre ute barn, det gjør jeg også. Blir spennende å se hvordan det går med deg denne gangen. Når skal du teste?
Evigoptimisten Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #75 Skrevet 19. juni 2011 Merkelig det der ja at det ikke har klaffet igjen, og dere som klarte det, uten å prøve engang.. Kroppen er tydeligvis rar noen ganger. Hvordan er følelsen denne gang da? Prøver å holde meg med testing, men har jo et lager, så jeg får se hvor lenge tålmodigheten varer. Kommer til å gå på en j..* smell hvis det ikke klaffer denne gang heller....Spennende uke imøte.. Hjelp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå