snuppo Skrevet 14. juni 2011 #26 Skrevet 14. juni 2011 teller dager til jeg kan teste meg, hadde sikkert rl den 9. 15 tester i skoffa flyr vel bort fort som fan,. heheheh tengt jeg kunne ta en test på fredag?
[Marie] Skrevet 14. juni 2011 #27 Skrevet 14. juni 2011 Du kan jo begynne å teste den 17., men hadde vel vært lurt å vente til nærmere IKM - om du klarer
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. juni 2011 #28 Skrevet 14. juni 2011 Trodde egentlig jeg hørte til ikm uke 26-gjengen, men nå er jeg nettopp ferdig med el, og har ikm søndag i uke 25. Krysser fingre og tær for mange positive tester i ikm-uka:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. juni 2011 #29 Skrevet 14. juni 2011 14.pp her også. I løpet at prøvetiden har jeg blitt tante til 5 barn (ett sett tvilllinger). I tillegg er det mange rundt meg som går gravide nå. Prøver å tenke positivt. Blir vel vår tur til slutt:-)
[Marie] Skrevet 14. juni 2011 #30 Skrevet 14. juni 2011 Slik har vi det også. Alle rundt oss har eller skal ha barn, planlagte og ikke planlagte. En må bare ta seg sammen og glede seg over deres lykke, og prøve å tenke positivt for seg selv, men jammen er det vanskelig enkelte dager. Jeg krysser fingrene for alle sammen, og så blir det nok vår tur til slutt
Evigoptimisten Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #31 Skrevet 14. juni 2011 Vel overstått elèr jenter! Nå får vi bare håpe at de neste ukene går i et rasende tempo. Har selv bestilt 10stk g-tester idag. Normalt sett ikke testoman, men denne gangen har jeg så god magefølelse på at det klaffer.. Så moro med litt nye navn på tråden. Har dere skrevet dere på ikm listen?? Moro og følge med... Er det noen som har begynt å få symptomer? To herlige karer2005 + 2008...: Denne gangen klaffer det for "PP14" ere;o)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 14. juni 2011 #32 Skrevet 14. juni 2011 [Marie]: mine sykluser har også blitt lengre og lengre, er skikkelig surt, men vi får bare bite oss i det! Vi får håpe at spiren sitter snart! Jeg vil gjerne høre om symptomene deres:)
Rime Skrevet 14. juni 2011 #33 Skrevet 14. juni 2011 Halloen jenter, ser ut som jeg skal følge dere frem mot ikm, jeg har den rundt 22, har litt ustabile sykluser men ser ut som jeg har en på 34/35 dager denne gangen. Håpte virkelig at det skulle gå denne gangen for det er i dag akkurat 1 år siden vi fikk vite om ma'en vi hadde i fjor, men tror ikke det gikk denne mnd heller, for kjenner pms symptomene komme. Kjedelig! Men, men det kan jo gå for det! Blir nå spennende å se hvor mange det klaffer for denne mnd. Lykke til alle sammen!!!
FruaR Skrevet 14. juni 2011 #34 Skrevet 14. juni 2011 Her er det ikke mye som skjer. Har noen ømme brystvorter, som står omtrent rett ut hele tiden. en jeg tror det heller dreier seg om at hormonell reaksjon at kroppen ikke får tilskudd lenger fra p-pillene. Tror ikke jeg kan klage, siden jeg kun er i 1PP. Er mere spent om på om TR kommer når den skal og om kroppen er tibake til vanlig 28 dager syklus etter p-pille stopp. Tror jeg har hatt en EL, men den var ganske tidlig. Venter TR den 22. juni, men mistenker at den kommer litt før siden jeg allerede er litt PMS.
snuppo Skrevet 14. juni 2011 #35 Skrevet 14. juni 2011 sist mnd var tr 3 dager forsinket som den ikke pleier å være, denne mnd SKAL den reise laaangt vekk :-) begynner å bli utolmodig nå hehehehe krysser alt jeg kan for oss
Har en herlig gutt:) Skrevet 15. juni 2011 #36 Skrevet 15. juni 2011 Jeg hadde skikkelig ilinger/murringer i hele går, men ikke kjent så mye av det i dag enda;) Og i natt drømte jeg at jeg testa positivt:) Har gjort det de andre gangene jeg har vært gravid også, men mulig det bare er at jeg tenker for mye på å bli det:) Gleder meg til vi kan begynne å teste, har kjøpt ett lass med tester jeg også. Testet positivt tidelig sist, svakt men som jeg så ble sterkere dag for dag:D Var bare en uke etter el sist.. med billigtester:) Jeg krysser fingre og tær for at det blir mange positive tester fremover:)
Evigoptimisten Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #37 Skrevet 15. juni 2011 Dagens symptomstatus 5dpo på meg: Ikke fått ømme bryst enda, (som jeg normalt har etter el), tar jeg som godt tegn. Ellers er det noe som "jobber" nederst i magen på høyre siden, som sikkert er egget som fester seg. Hahaha, Lov å håpe??
Thalila Skrevet 15. juni 2011 #38 Skrevet 15. juni 2011 Ja er spennende nå. Har syklus på 29 dager så skal ha ikm den 23. Har fått ømme pupper og er i min 6pp så håper så inderlig! Lykke til jenter
FruaR Skrevet 16. juni 2011 #39 Skrevet 16. juni 2011 Plutselig veldig svimmel her i dag. Satt ute med noen kollegaer og holdt nesten å fall av benken. Gikk over på ett par sekunder. Kan jeg virkelig håpe? Ellers er det ingen andre antydninger, enn vanelig syklus på meg.
Augbarn Skrevet 16. juni 2011 #40 Skrevet 16. juni 2011 Heisann, spennende tider nå. Eg har IKM på søndag/mandag men har så lyst å teste snart. Har ingen symptomer da så er sikkert ingen vits, men hadde vore så koselig om testen ble positiv Skal flytte fra Trøndelag til Sørlandet på lørdag så blir mange ting å tenke på fremover. Kanskje eg glømmer alle tankene rundt det å bli gravid litt. Er i min 4 pp etter en MA i slutten av januar nå... Etter eg hadde MAen har eg sju gode venninner som er blitt gravide... Så må innrømme at eg tenker mye på det. Skulle så gjerne ønske eg skulle ha permisjon sammen med dem. Hadde egentlig termin 23 august.. en dato som nærmer seg nå! Håper håper eg er blitt gravid på ny før den tida.... Lykke til alle sammen
Evigoptimisten Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #41 Skrevet 16. juni 2011 Invivo: selvfølgelig kan du håpe, jeg krysser fingrene for at svimmelheten er et gravidsymptom. Man blir jo koko av å kjenne på kroppen hele tiden, men man må holde motet oppe. tvitvi! AugBarn: Håper det er din tur nå snart da, det fortjener du virkelig!! Håper du får en test så snart som mulig, og hvertfall før august! Hjelper å være "opptatt" med andre ting. Skjønner følelesen med alle gravide rundt seg. Sliter med det samme, merker kjentsfolk kikker ekstra på magen min om dagen, om jeg drikker alkohol o.l. Er liksom forventet neste mann ut, siden det er babyboom i gjengen min... Ikke noen flere tegn til graviditet hos meg enda, men enda 8dager til ikm...( Gud hjelpemeg hvor sakte tiden går...
Har en herlig gutt:) Skrevet 16. juni 2011 #42 Skrevet 16. juni 2011 Hei:) Inivio: Jeg er også svimmel og har vondt i hodet.. satser på at det er ett tegn;) Alle rundt meg er gravide også.. har mistet 4 ganger på 1 og ett halvt år og mange har fått og resten venter:P Hadde besøk av ei venninne som hadde begynt å få skikkelig fin mage i dag og kjente jeg fikk klump i halsen:/ Er skikkelig sårbar om dagen ikke sånd sinna pms som jeg pleier å være:P Tror det er 6-7 dager til jeg skal ha ikm i dag, svir nok snart av første test;) Føler jeg går rundt å tenker på det heeeele tiden, blir snart gal:( Klaffer det ikke denne gangen så skal jeg prøve vitex neste mnd....
Smurfebaby Skrevet 16. juni 2011 #43 Skrevet 16. juni 2011 Hei jenter Da blei det uke 25 på meg, ikm lørdag den 25. Var veldig opptatt av å legge inn aksjer nå i helga, så håper at noe har klart å klore seg fast der inne Er jo bare 5 dpo så ingen tegn enda, men håper det kommer. Dette er vår 5pp, så jeg begynner å bli en smule utollmodig Er super dårlig på å vente å synes at ukene mellom el og ikm er ommentrent som fra jul til påske.. Krysser fingrene for at dette er mnd d klaffer for oss alle =)
HMC Skrevet 16. juni 2011 #45 Skrevet 16. juni 2011 Hiver meg her jeg ....har ikm 24 juni. Er i andre pp....føler det klaffet nå,men vil ikke juble før jeg er sikkert, krysser fingrene for alle oss .. forresten flere i 24-30 alderen her?
Evigoptimisten Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #46 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er 33 år.. så begynner å dra på åra:( hehe. Føler tiden innhenter meg hvis det skal ta såååå lang tid å lage disse barna. Har alltid drømt om 3barn. Hvor gamle er dere andre som henger på denne uken? Mange som prøver på første? Når begynner dere å teste? Fikk 10stk tester i posten idag, tenkt å svi av endel i løpet av uken som kommer, har fortsatt god følelse på at det har klaffet denne gang..;o)
CI82 Skrevet 16. juni 2011 #47 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er 29 og prøver på første. Hadde SA for et år siden og etter det har det skjedd lite... Hadde lange ustabile sykluser, men de har stabilisert seg de siste 3-4 mnd. Jeg har IKM 25.juni og skal ikke teste før det. Hvis jeg tester tidlig og får negativ test så sier jeg bare til meg selv at det var for tidlig å teste. Og så har jeg lest om noen som får svaaak strek og begynner å håpe, men så ender det med at de ikke var gravide likevel. Jeg blir så skuffet når jeg får opp håpet, så jeg tvinger meg selv til å vente og prøver å ikke tenke så mye på det. Men skjønner godt at andre vil teste tidlig, har gjort det før jeg også, klarte ikke å vente Lykke til alle sammen!
HMC Skrevet 17. juni 2011 #48 Skrevet 17. juni 2011 Hei Evigoptimist :-). Er 24 og dette blir da første man. Føler virkelig at det har klaffet. Igår etter å spist kveldsmat skulle jeg få meg et glass vann, ble så svimmel at jeg falt som et stykke papir på gulvet, har vært litt sånn rar men igår var det ekstrem, plus at det skjer også et eller annet med puppene... de er så vonde :-(. Vet ikke om jeg klarer å vente en uke til jeg :-)
*Lykkelig 1984* Skrevet 17. juni 2011 #49 Skrevet 17. juni 2011 Hei! Jeg er 26 år og vi prøver på vår første:) Jeg stresser absolutt ikke og tar det egentlig litt som det kommer:) Men jeg er veldig glad for at jeg alltid er regelmessig ihverfall:) Visst mensen ikke dukker opp så tester jeg en ukes tid etterpå tenker jeg:) Man merker nå uansett at man er gravid før eller senere, og jeg kaster ikke vekk penger på det teste-tullet 7 dager før IKM (ikke meningen å tråkke på noen, men det synes jeg er høl i huet;)) hehe. Om det har klaffet eller ikke får vi vente å se:) Lykke til dere! TVI TVI!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 17. juni 2011 #50 Skrevet 17. juni 2011 Skravler litt med dere jeg. Blir bare til at jeg skravler med meg selv på ikm 26 tråden:S Jeg er foresten 27 år og prøver på første. Giftet meg i fjor, så føler ALLE spør: når skal dere få barn da=? Som om det er obligatorisk å få barn når en har giftet seg! Evigoptimist: så flott at du er positiv! Føler faktisk meg litt positiv jeg også. Er bare 1dpo men alikevel:) CI82: jeg kjenner deg igjen fra tidligere, du har vert her en stund har du ikke? Vet hvordan der er å bli skuffet av negative tester. Har INGEN graviditetstester i huset, og planlegger ikke å kjøpe en før jeg er leeeenge over ikm. Blir bare så skuffet av å få negative resultat! HMC: høres jo virkelig ut som det har klaffet! Ønsker deg masse lykke til og gi oss en lyd når du har testet! (test, test, test) Invivo: svimmelhet må jo være et bra tegn:) Lykke til:) Happysmurf: lett å bli utolmodig, kjenner til det. Håper spiren sitter snart:) Augubarn: håper du blir gravid igjen snart, det fortjener du!! Thalia: ømme pupper er bra tegn. Håper jeg også få ømme pupper snart:) Lykke til alle sammen! Gleder meg til dere skal fortelle om alle positive testene dere får!! Dere må laste opp bilder da:) (elsker å se bilder av positive tester:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå