Trebarnsmamma30 Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Har hatt skikkelig "nå kommer mensen" følelse i mange dager.. tror at jeg har fått mensen hele tiden, men så er det bare utflod.. Nå er jeg på dag 34 i syklusen, som vanligvis er på ca 29-30 dager. De siste mnd har jeg ikke hatt syklus over 30 dager, sist mnd bare på 27.. har aldri så mye som 34! Testet negativt på dag 29 og 31, har ikke kjøpt nye tester etterpå. Venter bare på mensen.. Har ingen spesielle symptomer. Ikke ømme bryster som jeg alltid har før mensen heller..merkelig. Nå må kroppen slutte å lure meg her!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 hei! Er i samme situasjon selv - har vanligvis syklus på 28 - 30 dager og er i dag på dag 33 (lengste syklusen jeg har hatt). La oss håpe at det er en spire på lur til oss:) Masse lykke til!
Trebarnsmamma30 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 Blir gal av det:) Vet det kan komme av stress men likevel.. Håper vi begge har en spire i magen snart ja:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2011 Da var dag 35 i syklusen kommet, TR har enda ikke meldt sin ankomst og alle PMS symptomer er borte vekk og har vært det i flere dager. Blir snart gal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå