Silja81 Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Synes jeg hører så mye forskjellig. Er det dumt å trene løpning når man prøver å bli gravid. Har hørt om flere som tatt pause de første månedene. Noen av dere som trent seg gjennom prøveperioden og første del av graviditeten og fortsatt er gravide ?
lille frø, mor til to Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hvis man ikke har noen form for komplikasjoner så er det bare sunt å trene mens man prøver. Men det er også forskjell på å løpe 150km i uka og 50-60km.
Silja81 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2011 Takk for svar. Høres logisk ut, men har hørt at egget har vanskeligere for å feste seg når man trener. Hvis det er pga temp-økning eller bevegelsen som blir når man løper veit jeg ikke. Har uansett prøvd en pp uten å trene og følte at jeg bare ble enda mer frustrert så det gjør jeg ikke igjen .
Flutili Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg har lest her inne en plass at trening ikke har noen negativ effekt. Så jeg trener det jeg vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå